Het is hier prachtig weer hier is het volop zon
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Hoezo rotweer Jo-Anne

Hier warm en zon. De planten buiten liggen slap. Er wordt gesnakt naar regen zo te zien. Van mij mag het ook, maar het wordt al een paar dagen beloofd, nog niets. Vanmorgen drie druppels.
Waarom het wel even flink mag regenen van mij? Dat eindelijk dat zout vd weg en de fietspaden spoelt. De straten zijn hier op veel,plekken helemaal wit uitgeslagen. Iedere nachtvorst weer bergen zout gestrooid. En waarom? Zo slecht voor het milieu . Droge vorst dan wordt het niet glad. Maar nu maak ik nog steeds na iedere wandeling diki,s poten goed schoon met water en een doek.
Nou was hier niet hoor, de zon

Goedemorgen. Geen regen gehad. Vanmorgen liep ik naar buiten en het was alsof ik in een groot industrie gebied woon. Wat een stank van luchtvervuiling, mijn ogen deden er helemaal pijn van, snel ronde p en p voor diki en naar huis. Nu is de zon er en zal het wel beter zijn. Dus zo de tweede poging,
Kreeg net bericht dat degene die vroeger met Diki wandelde overleden is, heel onverwachts. Dit voelt zo raar.
Dank jullie wel.
Vandaag controle met diki. Alles is goed! Ik kan nu weer echo laten maken om te kijken of alvleesklier er beter uitziet dan 1,5 jaar terug.
Vandaag controle met diki. Alles is goed! Ik kan nu weer echo laten maken om te kijken of alvleesklier er beter uitziet dan 1,5 jaar terug.
Zie de echo er nu beter uit van die alvleesklier
Hoop het voor je diki

Hoop het voor je diki

Haha dat klopt , dubbel plezier 

De zomertijd is er al..nu de zomer nog....