Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Marga. » 12 nov 2021, 13:20

Ik heb gisteren niet zo veel kinderen voor Sint Maarten aan de deur gehad, zes met drie van mijn kleinkinderen mee gerekend.
Mijn deur is nog steeds moeilijk te bereiken al kan ik wel weer over de weg (gravel) lopen, dit zal er vast mee te maken hebben gehad al waren er bij mijn zoon ook niet zo veel kinderen geweest. Bij mijn voordeur en oprit zijn ze nog steeds bezig, de oprit was veel te hoog er kon alleen een terreinwagen tegenop rijden, dit gaan ze aanpassen. Ik hoop dat er volgende week geasfalteerd word, ik heb het intussen helemaal gehad met al die drukte steeds rond het huis. Het maakt dat ik mij soms ga ergeren aan mijn honden omdat ze blijven blaffen naar de mannen die bij de deur bezig zijn. :woefwoef :woefwoef Maar het is straks weekend dus dan heb ik in ieder geval twee dagen rust.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 12 nov 2021, 13:28

Ja joh zijn dat zulke blaffers dan Lotus en Balou :woefwoef :woefwoef

St. Maarten is niet meer wat het geweest is helaas. Je moet je tegenwoordig zelfs aanmeldden. Niets spontaans meer aan. Vroeger kwamen ze hier met zelfgemaakte lampionnen en kaarsjes langs de deur allemaal niet meer mogelijk. Toch jammer.
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 12 nov 2021, 13:56

Dat kennen wij in Brabant niet.

Truus

Bericht door Truus » 12 nov 2021, 15:46

Had deze Creatie gemaakt
Voor de herfst

Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 12 nov 2021, 18:56

Mooi Truus, leuk zo met die vallende blaadjes :super
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 nov 2021, 10:01

even een update over m´n schoondochter
gisteren heeft ze te horen gekregen dat ze toch eerst chemo moet en daarna operatie :cry:
3x 3 dagen Chemo en daarna scan om te beoordelen of daarna geopereerd kan worden
woensdag hoort ze of het bij Antonius in Nieuwegein of Leidsche Rijn kan, ze is onder behandeling in A´dam ,
vorige keer moest ze 3 dagen blijven nu mag ze na iedere behandeling naar huis en is makkelijker behandeling in de buurt
dit is het 3e jaar op rij dat ze chemo en operatie krijgt , eerst was het Zwezerik daarna longvlies en nu bij middenrif
m´n hart huilt
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 13 nov 2021, 11:25

Corrie schreef: ↑
13 nov 2021, 10:01
gisteren heeft ze te horen gekregen dat ze toch eerst chemo moet en daarna operatie :cry:
3x 3 dagen Chemo en daarna scan om te beoordelen of daarna geopereerd kan worden
woensdag hoort ze of het bij Antonius in Nieuwegein of Leidsche Rijn kan, ze is onder behandeling in A´dam ,
vorige keer moest ze 3 dagen blijven nu mag ze na iedere behandeling naar huis en is makkelijker behandeling in de buurt
dit is het 3e jaar op rij dat ze chemo en operatie krijgt , eerst was het Zwezerik daarna longvlies en nu bij middenrif
m´n hart huilt
Ach Corrie, dit is vreselijk. Drie jaar van scan naar scan, van chemo naar chemo en daarna weer een operatie. Dit is bijna niet te doen, niet alleen voor je schoondochter, maar ook voor haar naasten.
Sterkte voor jullie allemaal.

Marga.

Bericht door Marga. » 13 nov 2021, 12:10

Jo-Anne schreef: ↑
12 nov 2021, 13:28
Ja joh zijn dat zulke blaffers dan Lotus en Balou :woefwoef :woefwoef

St. Maarten is niet meer wat het geweest is helaas. Je moet je tegenwoordig zelfs aanmeldden. Niets spontaans meer aan. Vroeger kwamen ze hier met zelfgemaakte lampionnen en kaarsjes langs de deur allemaal niet meer mogelijk. Toch jammer.
Dat gebeurt hier nog steeds al komen er het ene jaar wel beduidend meer kinderen als het andere.

Mijn honden zijn echte keffertjes maar wel uit waaksheid, ze blaffen nooit voor niets.

Marga.

Bericht door Marga. » 13 nov 2021, 12:11

Truus schreef: ↑
12 nov 2021, 15:46
Had deze Creatie gemaakt
Voor de herfst

Afbeelding
Mooi Truus.

Marga.

Bericht door Marga. » 13 nov 2021, 12:12

m´n hart huilt
Heel veel sterkte voor je schoondochter en natuurlijk ook voor jou, zwaar hoor.

Truus

Bericht door Truus » 13 nov 2021, 14:36

Heel veel sterkte voor je schoondochter en ook voor jullie
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 14 nov 2021, 10:33

Ik had dit berichtje gemist, wat erg Corrie. Sterkte de komende tijd voor haar en heel de familie.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 14 nov 2021, 20:36

m´n hart huilt
Heel veel sterkte e :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 15 nov 2021, 10:15

Goede morgen.

Ik heb vannacht voor mijn doen weer goed geslapen, gister nacht heeft Lotus mij wakker gehouden ze was ziek. Ik kan er zo niet tegen als ik niet mijn nachtrust krijg, ik word niet humeurig of zo maar val als ik zit te lezen gewoon in slaap en voel mij een dweil.

Vandaag krijgt mijn schoonzus te horen of ze geopereerd moet worden. Er is dit jaar borstkanker met uitzaaiingen in de botten van de rug en schouder bij haar geconstateerd. Ze heeft een half jaar een hormoonbehandeling gehad waar de tumor heel goed op reageert, hij is kleiner geworden en de uitzaaiingen zijn niet gegroeid. Hopelijk heeft het duimen en de schietgebedjes geholpen. Spannend.

Corrie

Bericht door Corrie » 15 nov 2021, 11:22

Ohhh Marga wat erg voor je schoonzus :cry:
Ik hoop voor haar dat de uitslag gunstig is, kan me haast niet voorstellen dat er geen verdere behandeling nodig is.wat een spanning ook voor de familie
Sterkte
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 15 nov 2021, 13:08

Sterkte met je schoonzus Marge
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 15 nov 2021, 14:32

Heftig Marga, sterkte.

Ientje

Bericht door Ientje » 16 nov 2021, 08:10

Goedemorgen ben er ook weer even.
Corrie en Marga wat hebben jullie een narigheid in de familie, heel veel sterkte.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 nov 2021, 11:25

Goed bericht voor mijn schoonzus, de tumor is weer kleiner geworden hij reageert onverwacht goed op de hormonen. Het is nog steeds niet helemaal zeker of ze geopereerd moet worden, de arts heeft gezegd dat ze hier wel rekening mee moet houden maar hij gaat eerst overleggen met de chirurg. Over zes weken hoort ze meer.

Lotus is weer helemaal de oude, ze eet ook weer goed. Gelukkig gaat het ook goed met Balou het ziet er naar uit dat Lotus hem niet heeft besmet.

Afbeelding
Een virtueel stuk taart voor iedereen, hier word je ook niet dik van. Ik ben vandaag jarig. :fluitje

Yvonne

Bericht door Yvonne » 16 nov 2021, 11:56

Allemaal goed nieuws op je verjaardag. Gefeliciteerd.
Ben dol op taart waar je niet van aankomt. Dank je wel.

Plaats reactie