Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
-
Lise
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Ik heb bij mijn voordeur een handdoek hangen, waarmee ik de mannen schoon poets. Tuurlijk zijn ze dan nog niet modderloos, maar modder droogt op en laat los. Mijn mannen drogen bemodderd op en daarna ga ik met de bezem een rondje flat doen. Voor mij werkt dit perfect.
Goedeavond iedereen,
Lange tijd niet hier geweest, heb het vrij druk gehad.
Denk ff binnenspringen.
Hopelijk is iedereen ok
Lange tijd niet hier geweest, heb het vrij druk gehad.
Denk ff binnenspringen.
Hopelijk is iedereen ok

Goede morgen.
Ik heb het druk gehad, eerst het Sinterklaafeest en daarna het huis in kerstsfeer gebracht, ik was s, avonds moe maar voldaan.
Het Sinterklaasfeest was erg gezellig, we hebben het bij mij gevierd binnen de coronaregels. Ook al was het gezellig ik hoop dat volgend jaar iedereen er weer gewoon bij kan zijn.
Ik hoop dat ik het nu wat rustiger heb, vandaag doe ik het zeker rustig aan ik ben wat grieperig (hoofdpijn en koortsig) door de griepspuit denk ik, dit heb ik ieder jaar een kleine week na de prik. Ik heb voor de zekerheid een thuistest gedaan, negatief dus het is in ieder geval geen corona.

Mijn jongste kleindochter voor de eerste keer bij Sinterklaas op schoot.

Dat gezichtje, onbetaalbaar.

De kerst mag komen, wij zijn er klaar voor.
Ik heb het druk gehad, eerst het Sinterklaafeest en daarna het huis in kerstsfeer gebracht, ik was s, avonds moe maar voldaan.
Het Sinterklaasfeest was erg gezellig, we hebben het bij mij gevierd binnen de coronaregels. Ook al was het gezellig ik hoop dat volgend jaar iedereen er weer gewoon bij kan zijn.
Ik hoop dat ik het nu wat rustiger heb, vandaag doe ik het zeker rustig aan ik ben wat grieperig (hoofdpijn en koortsig) door de griepspuit denk ik, dit heb ik ieder jaar een kleine week na de prik. Ik heb voor de zekerheid een thuistest gedaan, negatief dus het is in ieder geval geen corona.

Mijn jongste kleindochter voor de eerste keer bij Sinterklaas op schoot.

Dat gezichtje, onbetaalbaar.

De kerst mag komen, wij zijn er klaar voor.
Ach dat snoetje, wat lief. Genieten. Mooie tijd.
En ook een kat wat leuk. Ik wil dat ook :cry:
Blijft ie goed uit de boom.
Wij hebben geen kerstversieringen, maar die Gnomen die je nu ziet vind ik wel leuk. Had er eentje neergezet, maar Molly vond ‘m ook erg mooi dus dat ding stond telkens ergens anders in de huiskamer. Hij kan lopen zeiden mijn dochters. Nu staat ie boven :lol:
En ook een kat wat leuk. Ik wil dat ook :cry:
Blijft ie goed uit de boom.
Wij hebben geen kerstversieringen, maar die Gnomen die je nu ziet vind ik wel leuk. Had er eentje neergezet, maar Molly vond ‘m ook erg mooi dus dat ding stond telkens ergens anders in de huiskamer. Hij kan lopen zeiden mijn dochters. Nu staat ie boven :lol:
Geweldig Sint bij jullie thuis , prachtige momenten om te koesteren
Ohhh dat snoetje , blij verrast met het cadeautje
Leuk zo je kamer in kerst sfeer, snap best dat je moe bent en ja het is ook echt de tijd van verkoudheid en grieperig , nat en koud weer , beterschap

Ohhh dat snoetje , blij verrast met het cadeautje
Leuk zo je kamer in kerst sfeer, snap best dat je moe bent en ja het is ook echt de tijd van verkoudheid en grieperig , nat en koud weer , beterschap

Ik dacht al we horen helemaal niets meer over Zyna en Luna
Behalve druk wel alles goed hoop ik
Hier gaat alles z'n gangetje , hoop wel op een beter 2022

-
Lise
Marga, schitterende foto's van een geslaagd Sinterklaasfeest.
Je kleindochter, zo lief en onder de de indruk
.
Eerlijk gezegd zou ik ook onder de indruk zijn van jullie Sint. Is het een bekende uit jullie familie of een ingehuurde Sint? Maakt verder niet uit, zo te zien heeft Sint het super gedaan. Mijn complimenten.
Je kleindochter, zo lief en onder de de indruk
Eerlijk gezegd zou ik ook onder de indruk zijn van jullie Sint. Is het een bekende uit jullie familie of een ingehuurde Sint? Maakt verder niet uit, zo te zien heeft Sint het super gedaan. Mijn complimenten.
-
Lise
Fijn dat je even langskomt. Ik heb je gemist. In het weekend ben je meestal op het forum.
Ik herken het hoor, dat als je druk bent het forum er bij inschiet. Ook al wil je het niet, het gebeurt gewoon.
Nu gaat het weer beter,
Mijn wederhelft is herstellende van een burn-out
Mijn wederhelft is herstellende van een burn-out

Leuke fotos marga!
Aah lief plaatje jo-anne.
Zo ook weer terug met beide dames (en mn vader) naar de dierenarts geweest voor vaccinatie en juicy heeft een oorontsteking dus die heeft nu oorzalf. Verder alles prima met ze.
Aah lief plaatje jo-anne.
Zo ook weer terug met beide dames (en mn vader) naar de dierenarts geweest voor vaccinatie en juicy heeft een oorontsteking dus die heeft nu oorzalf. Verder alles prima met ze.

@ Roman ,
mooie beeldjes , waar een pedicure al niet goed voor is
@ Jo-Anne
Lief plaatje
@ Kelly
Fijn dat de meisjes goed door de APK zijn gekomen
Beterschap voor Juicy , vervelend oorontsteking
mooie beeldjes , waar een pedicure al niet goed voor is
@ Jo-Anne
Lief plaatje
@ Kelly
Fijn dat de meisjes goed door de APK zijn gekomen
Beterschap voor Juicy , vervelend oorontsteking

Man man, 100 per uur op de snelweg in Nederland is ook niks.
Gisteren ff naar Nijkerk gereden, kwam geen einde aan, beloofd wat voor met kerst als ik naar Den Haag moet
Gisteren ff naar Nijkerk gereden, kwam geen einde aan, beloofd wat voor met kerst als ik naar Den Haag moet