Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Ientje

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Ientje » 30 dec 2021, 08:27

Goede orgen.
Oliebollen bakken? Ik koop er 4 stuks, twee voor mijn ma, die er eentje opeet en ik mag er dan drie, waarvan er wellicht nog eentje weggegooid wordt over een aantal dagen. En twee appelbeignets. Bij de bakker. Dit jaar ook twee saucijsenbroodjes besteld. Maar die nemen we dan i p v een broodmaaltijd.
Tja wij zijn geen grote eters, en dit extra,s zit je zo vol.
De bakker komt het zometeen brengen.
Oh ja en twee appelbollen voor oudejaarsavond want die horen er ook bij.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 dec 2021, 10:04

Yvonne schreef: ↑
30 dec 2021, 08:10
Ze denkt. Aha ze heeft tijd nu.
:lol
Ja ze gaat eens even lekker zitten tijd om dat niet door te laten gaan :egyptian :giller

Is hier ook altijd lig je lekker op de bank van te voren nog gezegd moet je ook op de bank? :lol :woefwoef nee dus nou ga je liggen maar dan komt het zitten naast de bank en staren en jahoor het is echt erg hè
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 30 dec 2021, 10:07

Jo-Anne schreef: ↑
30 dec 2021, 10:04
Yvonne schreef: ↑
30 dec 2021, 08:10
Ze denkt. Aha ze heeft tijd nu.
:lol
Ja ze gaat eens even lekker zitten tijd om dat niet door te laten gaan :egyptian :giller

Is hier ook altijd lig je lekker op de bank van te voren nog gezegd moet je ook op de bank? :lol :woefwoef nee dus nou ga je liggen maar dan komt het zitten naast de bank en staren en jahoor het is echt erg hè
Herkenbaar. In de ochtend is het voor mij spitsuur en als ik dan even kan zitten, zit er een hondje naast mij, wrijf wrijf in de oogjes. Oh ja, druppeltjes. Lijkt of ze er op wacht.
En inde avond als ik helemaal op ben, lekker bankhangen, en ja hoor voor mij zitten en staren. Kijk ik op de klok, klokslag 7, eten! Wat luister ik goed he naar mijn hondje. :dogpet

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 dec 2021, 10:11

Afbeelding

:dogwalk :dogwalk :dogwalk

Laatste uren minuten van 2021 tikken weg.....
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 dec 2021, 10:14

Ientje schreef: ↑
30 dec 2021, 08:27
Goede orgen.
Oliebollen bakken? Ik koop er 4 stuks, twee voor mijn ma, die er eentje opeet en ik mag er dan drie, waarvan er wellicht nog eentje weggegooid wordt over een aantal dagen. En twee appelbeignets. Bij de bakker. Dit jaar ook twee saucijsenbroodjes besteld. Maar die nemen we dan i p v een broodmaaltijd.
Tja wij zijn geen grote eters, en dit extra,s zit je zo vol.
De bakker komt het zometeen brengen.
Oh ja en twee appelbollen voor oudejaarsavond want die horen er ook bij.
Zo de bakker komt ze brengen wat een luxe is dat.
Eetse lekker jullie daar geniet ervan :xfirew
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 30 dec 2021, 11:13

Wat een leuke banner trouwens boven het forum. Echt een scheet om te zien :love

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 30 dec 2021, 17:03

Ja luna is weer de oude.
Pootje geneest mooi

Thx :blommetje
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 dec 2021, 20:20

30 dec 2021, 10:11
Afbeelding

:dogwalk :dogwalk :dogwalk

Laatste uren minuten van 2021 tikken weg.....
Leuk
De tijd vliegt :woefwoef
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 dec 2021, 21:06

Met half 4 rondje leuke steentjes gevonden
Afbeelding

Schaatsertje een plekje gegeven
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 dec 2021, 21:10

Dit kreeg ik doorgestuurd
Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 30 dec 2021, 22:49

Ja en volgend jaar ook :giller
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 31 dec 2021, 09:31

Een gezellige jaarwisseling
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 dec 2021, 12:17

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 dec 2021, 12:18

Thanks Roman jullie ook een gezellige jaarwisseling daar op naar een beter jaar :xfirew
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 31 dec 2021, 12:51

Goede morgen.

Ik wil hierbij iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2022 wensen.

Lotus zit momenteel in de lappenmand, eerst wilde ze het vorig weekend niet eten en zat ze niet lekker in haar vel, toen heeft de dierenarts haar op spanning staande a***lklieren geleegd. De dierenarts hield ook rekening met een virus omdat Lotus te ziek leek voor alleen de op spanning staande a***lklieren. Het leek een dag beter te gaan maar toen weigerde ze opnieuw alle eten en gisteren begon ze ook gal te spugen en lijkt ze buikpijn te hebben. Ze heeft gisteren medicijnen tegen de misselijkheid en een speciaal heel ligt verteerbaar blikvoer van de dierenarts gehad, ze dacht nu aan een maag/darminfectie. Helaas spuugde ze dit voer ook weer uit zelfs met de medicijnen tegen de misselijkheid. Omdat de urine controle stick gisteravond een heel hoge ph waarde aangaf dat duidde op blaasontsteking en/of struviet (blaassteen) heb ik weer contact met de dierenarts opgenomen. Vanmorgen zijn we weer naar de dierenarts gegaan, Lotus blijkt idd ook een forse blaasontsteking te hebben maar gelukkig zonder struviet. Ze heeft een injectie en kuur antibiotica bij de andere medicijnen gehad, het moet nu snel beter gaan. Ik geef haar regelmatig een theelepeltje voer, dit eet ze soms wel en soms niet op. Ze moet deze week wel weer gaan eten anders moet ze weer langs komen, gelukkig krijg ik er wel een beetje eten over de dag verdeeld in en drinkt ze wel goed. Momenteel ligt ze lekker op de bank te slapen, ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Lise

Bericht door Lise » 31 dec 2021, 13:16

31 dec 2021, 12:17
Afbeelding
Acht, wat een prachtig etiket. :applaus :applaus

Lise

Bericht door Lise » 31 dec 2021, 13:23

Marga. schreef: ↑
31 dec 2021, 12:51
Goede morgen.

Ik wil hierbij iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2022 wensen.

Lotus zit momenteel in de lappenmand, eerst wilde ze het vorig weekend niet eten en zat ze niet lekker in haar vel, toen heeft de dierenarts haar op spanning staande a***lklieren geleegd. De dierenarts hield ook rekening met een virus omdat Lotus te ziek leek voor alleen de op spanning staande a***lklieren. Het leek een dag beter te gaan maar toen weigerde ze opnieuw alle eten en gisteren begon ze ook gal te spugen en lijkt ze buikpijn te hebben. Ze heeft gisteren medicijnen tegen de misselijkheid en een speciaal heel ligt verteerbaar blikvoer van de dierenarts gehad, ze dacht nu aan een maag/darminfectie. Helaas spuugde ze dit voer ook weer uit zelfs met de medicijnen tegen de misselijkheid. Omdat de urine controle stick gisteravond een heel hoge ph waarde aangaf dat duidde op blaasontsteking en/of struviet (blaassteen) heb ik weer contact met de dierenarts opgenomen. Vanmorgen zijn we weer naar de dierenarts gegaan, Lotus blijkt idd ook een forse blaasontsteking te hebben maar gelukkig zonder struviet. Ze heeft een injectie en kuur antibiotica bij de andere medicijnen gehad, het moet nu snel beter gaan. Ik geef haar regelmatig een theelepeltje voer, dit eet ze soms wel en soms niet op. Ze moet deze week wel weer gaan eten anders moet ze weer langs komen, gelukkig krijg ik er wel een beetje eten over de dag verdeeld in en drinkt ze wel goed. Momenteel ligt ze lekker op de bank te slapen, ik hoop dat ze snel weer de oude is.
Arme Lotus om zo 2021 te eindigen. Ik hoop dat ze snel opknapt en 2022 goed start.

Soms denk ik dat dierenartsen vaak zomaar iets bedenken. In jouw post lees ik dat Lotus medicijnen tegen misselijkheid heeft gekregen omdat de DA dacht aan een maag/darminfectie. Uiteindelijk blijkt ze dan een flinke blaasontsteking te hebben :surprised :surprised

Truus

Bericht door Truus » 31 dec 2021, 13:51

Ach lieve Lotus :love vervelend die blaasontsteking hoop dat de medicijnen goed aanslaan en dat de pijn wordt.
Verder wens ik iedereen een goede jaarwisseling en een gezond 2022
Liefs van Truus en Luca
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 dec 2021, 15:26

@ Jo-Anne
Dog Champagne, wat een leuk etiket, wie is er zo creatief geweest :xparty
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 dec 2021, 15:32

Magda , joh dat is ook wat, arme Lotus :dogpet hoop dat ze gauw beter is en lekker gaat eten , voor jou ook fijn
Afbeelding

Plaats reactie