trillend hooppie
trillend hooppie
Ach mijn lieve kareltje zo`n hooppie trillende hond nu grrrrrrrrrrrrrrrr ben zo boos carbid ja dat mag dussss grrrrrrrrrrrrrrr klere knallen zo zielig....

Re: trillend hooppie
Ach lieve kareltje
van me snap dat je boosssssssssss ben, niet normaal dat,dat carbid schieten wel mag
Ga lekker bij het vrouwtje liggen.
Ga lekker bij het vrouwtje liggen.

lijkt me vreselijk die carbid knallen , kan me voorstellen dat Kareltje daar van geschrokken is
hier door de dag heen wat knallen, ´t valt nog mee
gisteravond wel een paar hele harde, bij de eerste knal vloog ik ook omhoog zo schrok ik
gelukkig geen carbid knallen hier
hier door de dag heen wat knallen, ´t valt nog mee
gisteravond wel een paar hele harde, bij de eerste knal vloog ik ook omhoog zo schrok ik
gelukkig geen carbid knallen hier

Die heb ik ook gehoord, zeker geen ,,kindervuurwerk,, dat is toegestaan.
Nu begint het hier ook te knallen, donderslagen.
Nu begint het hier ook te knallen, donderslagen.
Hoe is het gegaanJo Anne?
Lief dat je dat vraagt
Vannacht ging het eigenlijk best wel redelijk, de knallen waren wat verder weg. Was toch wel een hoop herrie nog maar niet meer zo als s`middags gelukkig. Ik heb Karel wat te knauwen gegeven om 12 uur, goed voor de tanden ook nog eens
Thx all voor de lieve berichtjes

Thundershirt niet nodig gehad, Diki deed het super, niet bibberen of wat dan ook, zo nu en dan, bij een harde knal mij aankijken.
Fijn Jo Anne, dat het meeviel. Een bange hond zo erg dat je dan maar heel weinig kan doen.
Fijn Jo-Anne gelukkig mee voor Kareltje
Luca trok zijn eigen niks van aan die wilde alleen met me spelen, Nikkie was ook niet bang
Luca trok zijn eigen niks van aan die wilde alleen met me spelen, Nikkie was ook niet bang

Dat is hartstikke fijn Truus dat Luca zich niks van het vuurwerk aantrekt, super dat scheelt een hoop stress.
Voor jullie ook een gekke tijd geweest zo zonder je zwager voor het eerst.