Wratten

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Lise

Wratten

Bericht door Lise » 09 jul 2022, 18:20

Twister wordt in oktober 12 jaar en krijgt nu steeds meer "ouderdoms" wratjes. hij heeft er geen last van, dus laat ik ze mooi zitten. Hebben jullie oudere Sjoetjes ook wratjes?

Waar Twister binnenkort wel voor onder het mes moet, zijn twee hoektanden die eruit moeten. Ik ben altijd huiverig en angstig voor narcose en vind dit zo niet fijn.

Truus

Re: Wratten

Bericht door Truus » 09 jul 2022, 21:00

Ja Snoesjes had ook last van die kleine wratjes maar ook nooit niks aan laten doen.
Heeft het daar ook niet op Lise die narcose vond het ook altijd eng.
Maar het moet He.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 10 jul 2022, 08:42

Kissy heeft 2 van deze dingetjes
De dierenarts vroeg laatst of ze weggehaald moesten worden, volgens mij heeft ze er geen last van dus laat maar, hou het wel in de gaten
Ziet het bij Twister er ook zo uit?
Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 10 jul 2022, 13:36

Mijn honden hebben ze niet maar als ze onschuldig zijn zal ik ze mooi laten zitten.
Ik kan mij voorstellen dat je narcose bij je hond eng vind, iedereen vind dit denk ik wel. Mijn dierenarts gebruikt altijd gasnarcose wat iets veiliger schijnt te zijn.

Lise

Bericht door Lise » 11 jul 2022, 09:16

Dit wratje valt het meeste op bij Twister. Zeker nu hij zijn zomercoupe heeft. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Afbeelding

Plaats reactie