De honden en kat zijn gisteren even in de sneeuw geweest. De honden vinden het maar niets, zelfs Balou had last van koude pootjes en liep moeilijk. Lotus stopt gewoon met lopen en weigert verder te gaan ook door koude poten. Ze hebben echt last van hun poten door de kou, hun pootjes zijn natuurlijk ook maar dun ik zal bijna schoentjes voor ze kopen (grapje). Ik heb dit met mijn andere honden nooit meegemaakt, die waren juist gek op sneeuw zelfs de kleine cairn Gizmo.
Levert toch leuke plaatjes op sneu dat ze last hebben van koude voetjes , zou het helpen als je er wat vaseline op doet
Nemo in sluipgang en zoals hij omkijkt
Mooie fotoos,,hoer geen sneeuw wel hele koude en natte regen, zelfs diki deed snel wat ze moest doen en draaide om, terwijl ze normaal haar poot noet omdraait in een regen wandeling.
Levert toch leuke plaatjes op sneu dat ze last hebben van koude voetjes , zou het helpen als je er wat vaseline op doet
Nemo in sluipgang en zoals hij omkijkt
Dat zal wel tegen plaksneeuw helpen maar ik denk niet tegen de kou.
Mooie fotoos,,hoer geen sneeuw wel hele koude en natte regen, zelfs diki deed snel wat ze moest doen en draaide om, terwijl ze normaal haar poot noet omdraait in een regen wandeling.
De kat in de sneeuw leuk zeg
Leuke foto,s van de hondjes
Bedankt.
Als je een kat als binnenkat houd moet je hem ook wat vertier gunnen en regelmatig met hem spelen of hem iets nieuws laten ontdekken, nu word Nemo negen dus die houd ook erg van zijn rust.