Hoe is het hier?
Voor mij (als moeder) zijn het roerige tijden.
Met de honden gaat alles goed. Verder druk met werken, sporten, Koreaans leren, huishouden.
Als ik s’avonds gegeten heb kijk ik nog een serie en dat is het dan ook wel.
Mijn oudste dochter zit nu in Thailand. Ze heeft een enkeltje geboekt en is met haar backpack vertrokken. Ik vond dat vreselijk, het benauwde me. Het afscheid op Brussel airport had zo in Hello Goodbye gekunnen. Nu komen ze de foto’s binnen. Prachtig zijn ze. Ze had in het vliegtuig al contact met een jongen en meisje die ook naar Bangkok gingen en in het hostel zitten alleen maar nederlanders. Ze zit nu ook in een appgroep van nederlanders in Thailand. Dat geeft me wel wat rust, dat ze niet alleen is.
Groetjes allemaal
Hoi
Re: Hoi
Ohhh Yvonne , kan me wel er wat bij voorstellen hoe jij je voelt .
Gelukkig is het tegenwoordig makkelijk om contact te houden en jullie genieten nu thuis van haar verhalen en foto's
Leuk zo'n app groep onder elkaar , ze zullen niet allemaal dezelfde route afleggen maar kunnen elkaar zo ineens weer tegenkomen.
Gelukkig is het tegenwoordig makkelijk om contact te houden en jullie genieten nu thuis van haar verhalen en foto's
Leuk zo'n app groep onder elkaar , ze zullen niet allemaal dezelfde route afleggen maar kunnen elkaar zo ineens weer tegenkomen.