Aan de wandel met Lotus.

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Marga.

Aan de wandel met Lotus.

Bericht door Marga. » 09 jun 2020, 15:18

Ik heb vanmorgen tijdens mijn wandeling met Lotus even bij de waterhoentjes met jongen gekeken, ze groeien als kool.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lotus is vanmiddag bij de dierenarts geweest voor het knippen van haar nagels en het legen van de a***lklieren alleen hoefde het laatste niet meer te gebeuren die heeft ze zelf in de taxi geleegd. :oops: Ze heeft nog steeds wat last van allergie, ze heeft uitslag tussen en op haar voetzooltjes dit moet beter worden met de hypoallergenic brokjes, deze krijgt ze al maar het kan even duren voor ze goed werken. Moe van alle stress ligt ze nu in diepe slaap. Ze heeft wel nog een leuk kong speeltje gekregen, deze had ze gewonnen met een fotowedstrijd van de da praktijk.

Ientje

Re: Aan de wandel met Lotus.

Bericht door Ientje » 09 jun 2020, 15:39

Mooie fotoos.
Arne Lotus, zo bang, stress? Dat de a***lklieren werden geleegd.
Nu nog de allergie oplossen.
Mijn vorige hond had veel last als hij op een bepaald planttje trapte, kan het zoiets ook zijn?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 jun 2020, 20:32

Mooie foto`s Marga, heerlijke wandeling hebben jullie gemaakt. Dat komt helaas ook nog al eens voor bij Shih Tzu`s dat tussen de teentjes en op de zooltjes. Ik hoop dat de brokjes voor verandering gaan zorgen. Welk merk heb je nu?
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 10 jun 2020, 08:07

Ientje schreef:
09 jun 2020, 15:39
Mooie fotoos.
Arne Lotus, zo bang, stress? Dat de a***lklieren werden geleegd.
Nu nog de allergie oplossen.
Mijn vorige hond had veel last als hij op een bepaald planttje trapte, kan het zoiets ook zijn?
Zodra ze in de kattenreismand gaat raakt ze van slag, de laatste tijd word de mand ook alleen nog maar gebruikt als we naar de da gaan. Ik neem haar binnenkort mee naar mijn broer, dan zit ze ook in de mand als we leuke dingen gaan doen.

Het is heel moeilijk om er achter te komen waar ze precies op reageert, ik vermoed eigenlijk gras omdat ze hier eerder al plekken door op haar buik/borst heeft gehad maar gras kun je bijna niet ontlopen.

Marga.

Bericht door Marga. » 10 jun 2020, 08:16

Jo-Anne schreef:
09 jun 2020, 20:32
Mooie foto`s Marga, heerlijke wandeling hebben jullie gemaakt. Dat komt helaas ook nog al eens voor bij Shih Tzu`s dat tussen de teentjes en op de zooltjes. Ik hoop dat de brokjes voor verandering gaan zorgen. Welk merk heb je nu?
Ze krijgt nu een week of twee hypoallergenic van Royal Canin, ze heeft een allergische reactie op haar oude brokken gehad. Ze zat onder de vlekken en uitslag en had erge jeuk, ze moest toen Metacam en een cortisone spray die ik toevallig beiden nog in huis had. De klachten namen snel af, alleen bleef ze aan een achterpootje likken. Ik had dus ook helemaal niet verwacht dat ze uitslag op alle pootjes had, ook de aanhoudende anaalklier problemen hebben met allergie te maken.

Corrie

Bericht door Corrie » 10 jun 2020, 08:53

leuk zijn die waterhoentjes, hier ook weer een nieuw nestje met eitjes
wat jammer dat ze zo´n stress heeft als ze in die mand moet, misschien helpt het idd als ze er in moet als er wat leuks gaat gebeuren :swingitbaby
goed zeg Lotus (vrouwtje) dat jullie een foto :Foto wedstrijd hebben gewonnen :bravo
beterschap voor Lotus met de allergie
:cool
Afbeelding

Plaats reactie