Galderse meren

Waar ga je heen op vakantie en hoe doe je dat? Avonturen en vragen over auto, fiets en wandelen.
Plaats reactie
Lise

Galderse meren

Bericht door Lise » 27 mar 2023, 16:10

Heerlijk was het vandaag bij de Galderse meren. Geen drup regen op kop gehad. Fris maar met een zonnetje was het goed te doen. De honden hebben zich uitgeleefd. Cooper gaat denk ik echt zwemmen. Hij duikt nu al iedere keer het water in m zijn balletje te halen. Als het water wat warmer is , ga ik ook te water en met Coopie zwemmen.

Corrie

Re: Galderse meren

Bericht door Corrie » 27 mar 2023, 19:43

Fijn dat jullie genoten hebben :dogwalk :run
Leuk dat Cooper het balletje uit het water haalt, je hebt vast een waterratje :gniffel
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 08:54

Lise schreef:
27 mar 2023, 16:10
Heerlijk was het vandaag bij de Galderse meren. Geen drup regen op kop gehad. Fris maar met een zonnetje was het goed te doen. De honden hebben zich uitgeleefd. Cooper gaat denk ik echt zwemmen. Hij duikt nu al iedere keer het water in m zijn balletje te halen. Als het water wat warmer is , ga ik ook te water en met Coopie zwemmen.
Hey was je vlak bij Breda. Mooi daar. Mochten ze nog los, hier is het haast voorbij dat ze mogen rennen het zomerseizoen begint. :run

:strooihaas
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 28 mar 2023, 19:09

Jo-Anne schreef:
28 mar 2023, 08:54
Lise schreef:
27 mar 2023, 16:10
Hey was je vlak bij Breda. Mooi daar. Mochten ze nog los, hier is het haast voorbij dat ze mogen rennen het zomerseizoen begint. :run

:strooihaas
Yep, we waren vlakbij Breda.
Bij de Galderse meren mogen honden los vanaf 1 oktober tot 1 april. Op de valreep dus nog even een rondje gemaakt. Daarna koffie gedronken in het Mastbos en nog een rondje Mastbos gedaan. Het was heerlijk en het weer heeft zich van de goede kant laten zien. Koud, maar droog en zon.

Plaats reactie