Galderse meren
Galderse meren
Heerlijk was het vandaag bij de Galderse meren. Geen drup regen op kop gehad. Fris maar met een zonnetje was het goed te doen. De honden hebben zich uitgeleefd. Cooper gaat denk ik echt zwemmen. Hij duikt nu al iedere keer het water in m zijn balletje te halen. Als het water wat warmer is , ga ik ook te water en met Coopie zwemmen.
Re: Galderse meren
Fijn dat jullie genoten hebben
Leuk dat Cooper het balletje uit het water haalt, je hebt vast een waterratje
Leuk dat Cooper het balletje uit het water haalt, je hebt vast een waterratje

Hey was je vlak bij Breda. Mooi daar. Mochten ze nog los, hier is het haast voorbij dat ze mogen rennen het zomerseizoen begint.Lise schreef: ↑27 mar 2023, 16:10Heerlijk was het vandaag bij de Galderse meren. Geen drup regen op kop gehad. Fris maar met een zonnetje was het goed te doen. De honden hebben zich uitgeleefd. Cooper gaat denk ik echt zwemmen. Hij duikt nu al iedere keer het water in m zijn balletje te halen. Als het water wat warmer is , ga ik ook te water en met Coopie zwemmen.

Yep, we waren vlakbij Breda.Jo-Anne schreef: ↑28 mar 2023, 08:54Hey was je vlak bij Breda. Mooi daar. Mochten ze nog los, hier is het haast voorbij dat ze mogen rennen het zomerseizoen begint.Lise schreef: ↑27 mar 2023, 16:10Heerlijk was het vandaag bij de Galderse meren. Geen drup regen op kop gehad. Fris maar met een zonnetje was het goed te doen. De honden hebben zich uitgeleefd. Cooper gaat denk ik echt zwemmen. Hij duikt nu al iedere keer het water in m zijn balletje te halen. Als het water wat warmer is , ga ik ook te water en met Coopie zwemmen.![]()
![]()
Bij de Galderse meren mogen honden los vanaf 1 oktober tot 1 april. Op de valreep dus nog even een rondje gemaakt. Daarna koffie gedronken in het Mastbos en nog een rondje Mastbos gedaan. Het was heerlijk en het weer heeft zich van de goede kant laten zien. Koud, maar droog en zon.