Nou mooie foto`s geworden, ik snap niet hoe jullie dat doen, dat laten poseren heb je een pondje snoep bij je of zo?Yvonne schreef: ↑28 nov 2020, 19:18Had een filmpje gezien van een hond die al rennend over een tak springt. De fotograaf ligt op de grond, dus dan krijg je echt een actiefoto. Dus handdoek mee en Robin haar fototoestel, alleen die is al wat ouder dus kan niet meerdere foto’s achter elkaar maken, Molly en Gizmo met koekjes op en neer laten rennen in het bos over de tak, maar telkens het moment niet goed, dus wazige foto’s. We proberen het later nog eens. Dus maar gewone foto’s genomen. Echt poseren is best wel veel gevraagd als ze aan het wandelen zijn.

Haha Jo-Anne, nee. Op de eerste foto sta ik letterlijk achter een boom (staat net niet op de foto), ik had Molly haar halsband vast. Robin vraagt haar aandacht ik laat snel los en dan meteen knippen, anders is ze weer weg.
Haha dat had ik weleens willen zien allemaal, er zit dus wel wat teamwork bijYvonne schreef: ↑04 dec 2020, 20:39Haha Jo-Anne, nee. Op de eerste foto sta ik letterlijk achter een boom (staat net niet op de foto), ik had Molly haar halsband vast. Robin vraagt haar aandacht ik laat snel los en dan meteen knippen, anders is ze weer weg.
Gizmo hetzelfde alleen die blijft iets langer zitten, kijkt wel vaak demonstratief de andere kant op.