Mislukte poging

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Yvonne

Mislukte poging

Bericht door Yvonne » 28 nov 2020, 19:18

Had een filmpje gezien van een hond die al rennend over een tak springt. De fotograaf ligt op de grond, dus dan krijg je echt een actiefoto. Dus handdoek mee en Robin haar fototoestel, alleen die is al wat ouder dus kan niet meerdere foto’s achter elkaar maken, Molly en Gizmo met koekjes op en neer laten rennen in het bos over de tak, maar telkens het moment niet goed, dus wazige foto’s. We proberen het later nog eens. Dus maar gewone foto’s genomen. Echt poseren is best wel veel gevraagd als ze aan het wandelen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Mislukte poging

Bericht door Corrie » 28 nov 2020, 19:52

Mooie foto's van je 2 tal :loveheart
Het was ook prachtig wandel weer :dogwalk
Actie foto is ook zo moeilijk,heb je echt goede camera voor nodig en geduld :gniffel
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 28 nov 2020, 20:02

Wat poseren ze mooi. Leuke zonnige foto's.
Fijn dat ze nu allebei los lopen.

Truus

Bericht door Truus » 29 nov 2020, 14:06

Mooie foto,s van je :woefwoef :run
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 30 nov 2020, 10:34

Ik zie ook vaak prachtige actie foto's voorbij komen, maar is mij ook nog nooit echt gelukt helaas.
Toch zijn deze foto's ook weer prachtig hoor!

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 dec 2020, 15:47

Nou mooie foto`s geworden, ik snap niet hoe jullie dat doen, dat laten poseren heb je een pondje snoep bij je of zo? :oldtimer :surprised
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 dec 2020, 15:49

Yvonne schreef:
28 nov 2020, 19:18
Had een filmpje gezien van een hond die al rennend over een tak springt. De fotograaf ligt op de grond, dus dan krijg je echt een actiefoto. Dus handdoek mee en Robin haar fototoestel, alleen die is al wat ouder dus kan niet meerdere foto’s achter elkaar maken, Molly en Gizmo met koekjes op en neer laten rennen in het bos over de tak, maar telkens het moment niet goed, dus wazige foto’s. We proberen het later nog eens. Dus maar gewone foto’s genomen. Echt poseren is best wel veel gevraagd als ze aan het wandelen zijn.
Nou mooie foto`s geworden, ik snap niet hoe jullie dat doen, dat laten poseren heb je een pondje snoep bij je of zo? :oldtimer :surprised
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 dec 2020, 20:39

Jo-Anne schreef:
04 dec 2020, 15:47
Haha Jo-Anne, nee. Op de eerste foto sta ik letterlijk achter een boom (staat net niet op de foto), ik had Molly haar halsband vast. Robin vraagt haar aandacht ik laat snel los en dan meteen knippen, anders is ze weer weg.
Gizmo hetzelfde alleen die blijft iets langer zitten, kijkt wel vaak demonstratief de andere kant op.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 dec 2020, 10:16

Yvonne schreef:
04 dec 2020, 20:39
Jo-Anne schreef:
04 dec 2020, 15:47
Haha Jo-Anne, nee. Op de eerste foto sta ik letterlijk achter een boom (staat net niet op de foto), ik had Molly haar halsband vast. Robin vraagt haar aandacht ik laat snel los en dan meteen knippen, anders is ze weer weg.
Gizmo hetzelfde alleen die blijft iets langer zitten, kijkt wel vaak demonstratief de andere kant op.
Haha dat had ik weleens willen zien allemaal, er zit dus wel wat teamwork bij :egyptian
Toch zijn ze hartstikke mooi gelukt zo, en Gizmo zo de andere kant opkijken is juist leuk!
Ben benieuwd of het nog gaat lukken met rennende hond :wow
Afbeelding

Plaats reactie