De laatste x dat ik daar was kwam ik thuis met krentenbrood dat ik niet nodig had, maar ja het leek diki wel wat, en toen moest ik het wel meenemen, al had niemand gezien dat ze er aan zat.
Diki aan het leren winkelen
Diki aan het leren winkelen
Vanmorgen met trainer van diki naar tuincentrum geweest. De bedoeling is dat diki in de winkels mij niet van hot naar her sleurt. Weer goede tips gekregen. Leuke kamerplanten gekocht, en na de koffie liep ze als de rust zelve naast het karretje, hoe is het mogelijk. Over 4 weken komt hij nog een keer en gaan we hier naar het winkelcentrum , en dan naar ah.
De laatste x dat ik daar was kwam ik thuis met krentenbrood dat ik niet nodig had, maar ja het leek diki wel wat, en toen moest ik het wel meenemen, al had niemand gezien dat ze er aan zat.
Re: Diki aan het leren winkelen
Knap vind ik dat toch van Diki!Ientje schreef: ↑27 jan 2025, 14:56Vanmorgen met trainer van diki naar tuincentrum geweest. De bedoeling is dat diki in de winkels mij niet van hot naar her sleurt. Weer goede tips gekregen. Leuke kamerplanten gekocht, en na de koffie liep ze als de rust zelve naast het karretje, hoe is het mogelijk. Over 4 weken komt hij nog een keer en gaan we hier naar het winkelcentrum , en dan naar ah.![]()
Oh echt de vorige keer bij AH, had Diki krentenbrood gescoord
Lijkten mij ook allerlei lekkere geuren in zo`n winkel, er is van alles en nog wat ook hondenvoer natuurlijk
Hoe gaat dat eigenlijk, daar ook een karretje of een mandje...kijkt ze veel naar je...

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Geweldig!
Ze zit zo heerlijk.
Dat heeft Karel nog nooit gedaan in een tas. Wel geprobeerd maar no way.

Het is de bedoeling dat diki met haar tas in het karretjes van ah gaat. Ik vind het niets, vind dat ze gewoon netjes naast de kar of naast mij moet lopen.
En ja, als ze netjes loopt houdt ze me 100% in de gaten. Krijg ik regelmatig een duwtje tegen mijn been, van, we gaan goed he vrouw! Maar trekt ze me me heen en weer dan vindt ze alles heel erg spannend, volgens de trainer vindt ze het wel leuk. Is ook aan haar staart te zien, over haar rug. Vindt ze het niet leuk dan sleept de staart over de grond
.
En ja, als ze netjes loopt houdt ze me 100% in de gaten. Krijg ik regelmatig een duwtje tegen mijn been, van, we gaan goed he vrouw! Maar trekt ze me me heen en weer dan vindt ze alles heel erg spannend, volgens de trainer vindt ze het wel leuk. Is ook aan haar staart te zien, over haar rug. Vindt ze het niet leuk dan sleept de staart over de grond
Maar mag dat niet dan in de AH naast je lopen?Ientje schreef: ↑29 jan 2025, 08:59Het is de bedoeling dat diki met haar tas in het karretjes van ah gaat. Ik vind het niets, vind dat ze gewoon netjes naast de kar of naast mij moet lopen.
En ja, als ze netjes loopt houdt ze me 100% in de gaten. Krijg ik regelmatig een duwtje tegen mijn been, van, we gaan goed he vrouw! Maar trekt ze me me heen en weer dan vindt ze alles heel erg spannend, volgens de trainer vindt ze het wel leuk. Is ook aan haar staart te zien, over haar rug. Vindt ze het niet leuk dan sleept de staart over de grond.

Jawel, maar naast me is iets anders dan dwars door de afdelingen heen en weer vliegen, aan de lijn.
Lijkt me heel moeilijk om Diki netjes naast de kar te laten lopen , intussen weten we wel dat ze super gauw iets leert
Prima hulphond jouw Diki
Prima hulphond jouw Diki

Ik geloof nooit dat ze het leert