Diki aan het leren winkelen

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Ientje

Diki aan het leren winkelen

Bericht door Ientje » 27 jan 2025, 14:56

Vanmorgen met trainer van diki naar tuincentrum geweest. De bedoeling is dat diki in de winkels mij niet van hot naar her sleurt. Weer goede tips gekregen. Leuke kamerplanten gekocht, en na de koffie liep ze als de rust zelve naast het karretje, hoe is het mogelijk. Over 4 weken komt hij nog een keer en gaan we hier naar het winkelcentrum , en dan naar ah. :surprised
De laatste x dat ik daar was kwam ik thuis met krentenbrood dat ik niet nodig had, maar ja het leek diki wel wat, en toen moest ik het wel meenemen, al had niemand gezien dat ze er aan zat.

Ientje

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Ientje » 27 jan 2025, 21:05

En eenmaal thuis bedachten we dat ze in haar tas wellicht in de boodschappentas vd supermarkt kan zitten? Dat gaan we dus over een maand uitproberen.

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Diki aan het leren winkelen

Bericht door Jo-Anne » 28 jan 2025, 20:32

Ientje schreef:
27 jan 2025, 14:56
Vanmorgen met trainer van diki naar tuincentrum geweest. De bedoeling is dat diki in de winkels mij niet van hot naar her sleurt. Weer goede tips gekregen. Leuke kamerplanten gekocht, en na de koffie liep ze als de rust zelve naast het karretje, hoe is het mogelijk. Over 4 weken komt hij nog een keer en gaan we hier naar het winkelcentrum , en dan naar ah. :surprised
De laatste x dat ik daar was kwam ik thuis met krentenbrood dat ik niet nodig had, maar ja het leek diki wel wat, en toen moest ik het wel meenemen, al had niemand gezien dat ze er aan zat.
Knap vind ik dat toch van Diki! :dogwalk

Oh echt de vorige keer bij AH, had Diki krentenbrood gescoord :gniffel
Lijkten mij ook allerlei lekkere geuren in zo`n winkel, er is van alles en nog wat ook hondenvoer natuurlijk

Hoe gaat dat eigenlijk, daar ook een karretje of een mandje...kijkt ze veel naar je... :wow
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Jo-Anne » 28 jan 2025, 20:33

Ientje schreef:
27 jan 2025, 21:05
En eenmaal thuis bedachten we dat ze in haar tas wellicht in de boodschappentas vd supermarkt kan zitten? Dat gaan we dus over een maand uitproberen.

Afbeelding

Afbeelding
Geweldig!

Ze zit zo heerlijk. :love

Dat heeft Karel nog nooit gedaan in een tas. Wel geprobeerd maar no way.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 jan 2025, 08:59

Het is de bedoeling dat diki met haar tas in het karretjes van ah gaat. Ik vind het niets, vind dat ze gewoon netjes naast de kar of naast mij moet lopen.
En ja, als ze netjes loopt houdt ze me 100% in de gaten. Krijg ik regelmatig een duwtje tegen mijn been, van, we gaan goed he vrouw! Maar trekt ze me me heen en weer dan vindt ze alles heel erg spannend, volgens de trainer vindt ze het wel leuk. Is ook aan haar staart te zien, over haar rug. Vindt ze het niet leuk dan sleept de staart over de grond :gniffel .

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 jan 2025, 09:38

Ientje schreef:
29 jan 2025, 08:59
Het is de bedoeling dat diki met haar tas in het karretjes van ah gaat. Ik vind het niets, vind dat ze gewoon netjes naast de kar of naast mij moet lopen.
En ja, als ze netjes loopt houdt ze me 100% in de gaten. Krijg ik regelmatig een duwtje tegen mijn been, van, we gaan goed he vrouw! Maar trekt ze me me heen en weer dan vindt ze alles heel erg spannend, volgens de trainer vindt ze het wel leuk. Is ook aan haar staart te zien, over haar rug. Vindt ze het niet leuk dan sleept de staart over de grond :gniffel .
Maar mag dat niet dan in de AH naast je lopen? :lopen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 30 jan 2025, 12:47

Jawel, maar naast me is iets anders dan dwars door de afdelingen heen en weer vliegen, aan de lijn.

Corrie

Bericht door Corrie » 02 feb 2025, 10:33

Lijkt me heel moeilijk om Diki netjes naast de kar te laten lopen , intussen weten we wel dat ze super gauw iets leert
Prima hulphond jouw Diki :super
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 02 feb 2025, 12:57

Ik geloof nooit dat ze het leert :aaiaiai

Plaats reactie