Ik ben nadat ik de rommel van Nemo heb opgeruimd eerst met Balou gaan wandelen maar die had weinig zin vanmorgen en wilde nadat hij zijn behoeften had gedaan weer naar huis.
Lotus zag een wandeling wel zitten dus met haar ben ik een rondje bos gegaan. Weer thuis heb ik het eten voor de honden en kat klaar gemaakt en het aan ze gegeven waarna ik zelf ben gaan zitten met een kop koffie en een bakje kwark. Ineens voelde ik natte drap onder mijn been, nee hé, Balou had op de bank gespuugd. Gelukkig wel op de bankhoes maar helaas was er ook vocht in de bank getrokken. De hoes en kussenslopen zitten nu in de wasmachine en de bank heb ik schoongemaakt met allesreiniger bij gebrek aan meubelreiniger, deze heb ik gelijk maar aan mijn boodschappenbestelling toegevoegd, altijd handig om met dieren in huis te hebben.
Ik kon Balou gelukkig wel de tablet tegen maag/darm klachten geven dus hopelijk voelt hij zich straks beter maar eten wil hij niet.
Dus zo kan het zijn dat ik voor zeven uur al druk aan het poetsen was, hopelijk geen gespuug meer vandaag.