Wat een gedoe op de vroege morgen.

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Marga.

Wat een gedoe op de vroege morgen.

Bericht door Marga. » 16 aug 2021, 08:41

Het eerste wat ik zie nadat ik ben opgestaan en de keuken in kom is dat Nemo op de keukenmat heeft gespuugd. Waarom altijd op die mat terwijl er veel veel meer vinyl ligt waarvan ik liever heb dat er op word gespuugd omdat dit goed is schoon te maken. Loop ik verder de kamer in, blijkt dat meneer ook nog een drol in de kamer heeft neer gelegd, :surprised dit heeft hij echt nog nooit gedaan.
Ik ben nadat ik de rommel van Nemo heb opgeruimd eerst met Balou gaan wandelen maar die had weinig zin vanmorgen en wilde nadat hij zijn behoeften had gedaan weer naar huis.
Lotus zag een wandeling wel zitten dus met haar ben ik een rondje bos gegaan. Weer thuis heb ik het eten voor de honden en kat klaar gemaakt en het aan ze gegeven waarna ik zelf ben gaan zitten met een kop koffie en een bakje kwark. Ineens voelde ik natte drap onder mijn been, nee hé, Balou had op de bank gespuugd. Gelukkig wel op de bankhoes maar helaas was er ook vocht in de bank getrokken. De hoes en kussenslopen zitten nu in de wasmachine en de bank heb ik schoongemaakt met allesreiniger bij gebrek aan meubelreiniger, deze heb ik gelijk maar aan mijn boodschappenbestelling toegevoegd, altijd handig om met dieren in huis te hebben.
Ik kon Balou gelukkig wel de tablet tegen maag/darm klachten geven dus hopelijk voelt hij zich straks beter maar eten wil hij niet.
Dus zo kan het zijn dat ik voor zeven uur al druk aan het poetsen was, hopelijk geen gespuug meer vandaag.

Ientje

Re: Wat een gedoe op de vroege morgen.

Bericht door Ientje » 16 aug 2021, 10:23

Jakkie bah, poetsen op je nuchtere maag. :cry:

Ientje

Bericht door Ientje » 16 aug 2021, 10:24

Op vinyl glijden ze uit, spuugt niet lekker. Je hebt toch graag een beetje houvast onder de pootjes als je zo misselijk bent. :surprised :gniffel

Lise

Bericht door Lise » 16 aug 2021, 10:45

Vrijdag de 13e is net achter de rug :) .

Corrie

Bericht door Corrie » 16 aug 2021, 10:52

Oeps en dat allemaal ' s morgens vroeg , ja spugen altijd op kleed of mat :mrgreen:
Ientje zei het al ,ze hebben houvast nodig
Hoop op een rustig dagje voor je verder :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 16 aug 2021, 13:03

Ientje schreef:
16 aug 2021, 10:24
Op vinyl glijden ze uit, spuugt niet lekker. Je hebt toch graag een beetje houvast onder de pootjes als je zo misselijk bent. :surprised :gniffel
Dat zal het vast zijn. :gniffel Hij verhaard nogal erg momenteel dus moet hij ook meer haarballen kwijt.

Marga.

Bericht door Marga. » 16 aug 2021, 13:04

Lise schreef:
16 aug 2021, 10:45
Vrijdag de 13e is net achter de rug :) .
Gelukkig maar anders had het nog erger geweest. :surprised

Marga.

Bericht door Marga. » 16 aug 2021, 13:17

Corrie schreef:
16 aug 2021, 10:52
Oeps en dat allemaal ' s morgens vroeg , ja spugen altijd op kleed of mat :mrgreen:
Ientje zei het al ,ze hebben houvast nodig
Hoop op een rustig dagje voor je verder :blommetje
Ik ben vanmorgen druk bezig geweest in huis en vanmiddag doe ik het rustig aan en ga ik lekker lui lezen.
Met Nemo is niets aan de hand, katten spugen nu eenmaal af en toe haarballen en voor de rest is hij een viespeuk.
Balou is wel niet lekker, hij wil nog steeds niet eten maar gaat wel te keer tegen de werklui die voor het huis bezig zijn. Balou heeft al vanaf dat hij pup is af en toe een dag dat hij niet lekker is. Meestal heeft hij dan ook erge buikkrampen maar dit valt nu gelukkig mee, waarschijnlijk omdat het is gelukt om hem een krampwerend medicijn te geven. Hij krijgt hier dieetvoer voor en ik heb Buscopan (een maag/darm kramp werend middel) voor hem in huis maar vaak lukt het niet om hem die te geven, hij weigert ze in wat voor lekkers ik de tablet ook verstop maar vandaag is dit gelukkig wel gelukt. :goedzo

Truus

Bericht door Truus » 16 aug 2021, 14:07

Lees ze Marga na het schoonmaken op de vroege morgen
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 17 aug 2021, 09:20

Truus schreef:
16 aug 2021, 14:07
Lees ze Marga na het schoonmaken op de vroege morgen
Ik heb het gistermiddag lekker rustig aangedaan zoals ik al van plan was. Ik heb mijn boek uit gekregen "Bevroren vlammen" een triller en ben inmiddels aan een nieuwe triller "Duister complot" begonnen.

Marga.

Bericht door Marga. » 17 aug 2021, 09:36

Het gaat weer goed met Balou hij heeft weer gewandeld en eet weer, meestal heeft hij ook maar één dag buikpijn heel soms twee. Nemo had gelukkig geen cadeautje meer voor mij neer gelegd. Lotus had wel zin in een wandeling, het waaide nog steeds iets waardoor Lotus de kolder in haar kop had. Ze was druk en wild aan de flexi aan het doen, wel fijn dat ze veilig aangelijnd toch de ruimte heeft om zich uit te leven.

Corrie

Bericht door Corrie » 17 aug 2021, 10:11

Deze dag gelukkig beter voor je begonnen :goedzo
Is me ook weleens opgevallen dat met harde wind de hondjes zich anders gedragen :woefwoef
Lotus heeft zich in ieder geval vermaakt :wave
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 18 aug 2021, 09:45

Vanmorgen was een heel andere morgen voor de hondjes, het regende en hier houden ze niet zo van.

Corrie

Bericht door Corrie » 18 aug 2021, 10:28

Hier gelukkig droog en nog steeds, lange wandeling gemaakt maar daar niet voor herhaling , moest ze teveel aan de riem houden :lopen
Straks maar een stukje :dogwalk :run
Afbeelding

Plaats reactie