Ik kwam om kwart voor 5 met shiva binnen van het uitlaten en toen lag Juicy naast de mand helemaal wijd met de benen, ze probeerde op te staan maar kon niet en had een soort aanval. Was heel erg verschrikkelijk om te zien. Ik ben neergeploft naast haar en heb de dierenarts gebeld wat ook nog een heel drama was. Moest naar de spoedkliniek in den haag en ik heb aan de buurvrouw gevraagd of ze wou rijden. Die kwam meteen te hulp.
We hebben juicy in haar mand geprobeerd te leggen en ik oo de achterbank juicy tegen houden want die was aan het stuiptrekken en heel erg eng.
Toen reden we richting den haag en toen was er een opbreking waardoor de weg naar den haag vast stond. We hebben geprobeert anders te rijden maar overal stond het vast, dierenarts gebeld voor andere kiliniek of iets maar nergens kon ik terecht. Uiteindelijk in rijswijk konden we komen en de buuf was ondertussen al weer terug westland ingereden. Toen eindelijk na ruim 45 minuten waren we bij de dierenarts.
Juicy had een neurologisch probleem waar ze niet uitkwam. waarschijnlijk een tumor in het hoofd, ze was nu ook blind pupillen reageerde niet meer.
En ze had speciale medicijnen injectie gehad waar ze rustiger van zou moeten worden maar daar reageerde ze niet op en dat was een heel slecht teken.
Toen moest ik de moeilijke besslissing nemen. Ze was al 1,5 uur in een soort aanval waar ze niet uitkwam.
Ik heb haar moeten laten gaan.
Het is beter zo maar ik voel me zo schuldig. En die klote lange autorit was echt de hel.
Ze was de laatste maanden al niet helemaak in orde maar toch.
Juicy
11-11-2010 - 23-05-2023
Weer samen met mama
Laatste fotos van juicy