Ik heb Juicy moeten laten gaan

Ter nagedachtenis aan alle lieve metgezellen die niet meer bij ons zijn. We zullen ze nooit vergeten.
Plaats reactie
Kelly

Ik heb Juicy moeten laten gaan

Bericht door Kelly » 23 mei 2023, 21:30

Ik heb Juicy net moeten laten gaan :cry

Ik kwam om kwart voor 5 met shiva binnen van het uitlaten en toen lag Juicy naast de mand helemaal wijd met de benen, ze probeerde op te staan maar kon niet en had een soort aanval. Was heel erg verschrikkelijk om te zien. Ik ben neergeploft naast haar en heb de dierenarts gebeld wat ook nog een heel drama was. Moest naar de spoedkliniek in den haag en ik heb aan de buurvrouw gevraagd of ze wou rijden. Die kwam meteen te hulp.
We hebben juicy in haar mand geprobeerd te leggen en ik oo de achterbank juicy tegen houden want die was aan het stuiptrekken en heel erg eng.
Toen reden we richting den haag en toen was er een opbreking waardoor de weg naar den haag vast stond. We hebben geprobeert anders te rijden maar overal stond het vast, dierenarts gebeld voor andere kiliniek of iets maar nergens kon ik terecht. Uiteindelijk in rijswijk konden we komen en de buuf was ondertussen al weer terug westland ingereden. Toen eindelijk na ruim 45 minuten waren we bij de dierenarts.

Juicy had een neurologisch probleem waar ze niet uitkwam. waarschijnlijk een tumor in het hoofd, ze was nu ook blind pupillen reageerde niet meer.
En ze had speciale medicijnen injectie gehad waar ze rustiger van zou moeten worden maar daar reageerde ze niet op en dat was een heel slecht teken.
Toen moest ik de moeilijke besslissing nemen. Ze was al 1,5 uur in een soort aanval waar ze niet uitkwam.

Ik heb haar moeten laten gaan.
Het is beter zo maar ik voel me zo schuldig. En die klote lange autorit was echt de hel.
Ze was de laatste maanden al niet helemaak in orde maar toch.

Juicy
11-11-2010 - 23-05-2023
Weer samen met mama :love

Laatste fotos van juicy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Re: Ik heb Juicy moeten laten gaan

Bericht door Ientje » 23 mei 2023, 21:44

Heel erg Kelly om dit aan te zien. Maar jij hebt het beste gedaan voor je hond.schuldig voelen hoort er bij, maar is niet terecht. Je kon niet anders je hebt gedaan wat je kon,
Ik wens je heel veel sterkte,

Yvonne

Bericht door Yvonne » 23 mei 2023, 22:14

Oooh wat schrik ik hiervan.
Ik denk dat je niet echt een keuze had. Dit is het beste denk, hoe hard ook.
Ik heb Juicy altijd een prachtig hondje gevonden 🥰.
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies en een knuffel voor Shiva.

Corrie

Bericht door Corrie » 23 mei 2023, 22:30

ach Kelly wat een verdrietig nieuws :cry
je hebt alles gedaan wat je kon voor Juicy :love
heel veel sterkte voor jullie en een knuff voor Shiva

rust zacht lieve Juicy (Soes)

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 mei 2023, 09:52

Hey meis wat heb je nu weer allemaal meegemaakt. Die rit naar de dierenarts :cry wat verschrikkelijk. Ik herken dat, je bent machteloos kunt helemaal niets alles liep mis en je kunt maar niets doen op dat moment. Maar je had geen keus meer, denk ik ook. Het is een verschrikkelijke beslissing maar je moest Juicy :love laten gaan. Voor altijd in je hart....

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 mei 2023, 10:07

Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 24 mei 2023, 10:08

Lieve Kelly, wat een verdriet en gemis :cry :cry .

Meis, probeer je niet schuldig te voelen. Je hebt altijd zo goed voor Juicy gezorgd en het laatste wat je kon doen, was haar laten gaan.
Zo mooi dat je schrijft: weer samen met mama.

Over een poosje glimlach je als je op plekken loopt, waar je met Juicy liep en komen de fijne herinneringen weer naar boven.
Nu zal je vooral denken aan de laatste uren van Juicy en de stressvolle autorit .

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

Kelly

Bericht door Kelly » 24 mei 2023, 14:34

@lentje dankjewel
@yvonne dankjewel, we hadden inderdaad geen keuze.
@corrie dankjewel
@lise dankjewel
@Jo-Anne ik heb je foto gepikt voor Facebook. Had er zelf de moed niet voor om iets te maken. Hoop dat je dat niet erg vind.
Dankjewel

Iedereen bedankt voor de lieve woorden.

We hebben haar vanmorgen begraven in de tuin.
Samen met haar stinkdierknuffel. Shiva heeft nog een paar keer geroken en gedaan en liep erbij terwijl we bezig waren met juicy begraven.

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 24 mei 2023, 14:43

Kelly schreef: ↑
24 mei 2023, 14:34
@lentje dankjewel
@yvonne dankjewel, we hadden inderdaad geen keuze.
@corrie dankjewel
@lise dankjewel
@Jo-Anne ik heb je foto gepikt voor Facebook. Had er zelf de moed niet voor om iets te maken. Hoop dat je dat niet erg vind.
Dankjewel

Iedereen bedankt voor de lieve woorden.

We hebben haar vanmorgen begraven in de tuin.
Samen met haar stinkdierknuffel. Shiva heeft nog een paar keer geroken en gedaan en liep erbij terwijl we bezig waren met juicy begraven.

Afbeelding
Ah, mooi dat Juicy dichtbij jullie is.

Shiva zal haar ook wel missen, maar gaat waarschijnlijk niet zoeken omdat ze aan Juicy gesnuffeld heeft en afscheid van haar heeft genomen.

Toen Noa en Max er niet meer waren, heb ik de andere hondjes ook aan hun laten snuffelen. De achterblijvertjes waren nog wel een paar dagen timide, maar waren niet op zoek.

Probeer een beetje bij te komen van alle emoties. Afscheid nemen van een hond is niet niks en daarbij komt ook nog dat Juicy een verlengstuk van Lies was.

Corrie

Bericht door Corrie » 24 mei 2023, 19:18

Kelly , fijn dat Soes een plekje heeft gekregen bij jullie in de tuin :love
Idd zoals Lise al zei , bij ons hebben de andere hondjes ook snuffelend afscheid genomen van hun huisgenootjes
Ook wij hebben ze begraven in de tuin bij vogelhuisje onder een grote boom .
Wel een beetje dubbel gevoel achteraf omdat we er nu niet meer wonen
Ik hoop dat je een beetje tot rust bent gekomen en echt de mooie herinneringen komen en verdringen het verdriet van nu .
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 24 mei 2023, 21:05

Wat een verdrietig nieuws Kelly :cry
We weten hoe het is maar je maar denken dat je heel goed ben geweest voor Juicy.
Heel veel sterkte voor jullie
Rust zacht Juicy :love
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 25 mei 2023, 17:07

@lise: dankje voor je lieve woorden! Het is inderdaad ook omdat Juicy echt mamas kindje was. Ik hoop maar dat ze mekaar weer hebben gevonden. :love

@corrie: ja dat is het enige grote nadeel aan begraven in eigen tuin als je weggaat uit dat huis dan blijven zij achter. :cry
Dankjewel

@truus: dankjewel :love

Shiva doet het wel goed hoor! Vanmorgen naar het strand geweest en toen ik binnenkwam keek ik meteen naar de stoel om om te kijken of juicy nog sliep… maar die was er natuurlijk niet.
Dat soort dingen blijven raar.

Pak ook steeds 2 koekjes enzo :gniffel
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 27 mei 2023, 16:57

Sterkte hoor :blommetje :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 28 mei 2023, 09:03

Wat een verdrietig bericht. Je hebt het enige gedaan wat je nog voor haar kon doen, haar haar rust geven. Heel veel sterkte.

Plaats reactie