hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon geen zin hebt om de dag te beginnen
dat had ik vanmorgen en geen idee waarom, ben gezond, met de honden gaat het goed en niemand verloren de laatste tijd
ben altijd vroeg wakker, lig dan nog wat te soezen, waar zal ik heen lopen met de honden en wat verder te doen die dag
vanmorgen dacht ik loop een klein rondje en weer naar huis en tja wat dan "geen zin geen zin"
moest mezelf dus flink toespreken en een lange wandeling gemaakt, zwaaien naar iemand in de verte, een hond die blij op je afkomt voor een snoepje,
een praatje met een meneer die iedere dag de wijk doorloopt met rollator en prachtige foto´s maakt van de zwanen, ooievaars, ganzen, vogels
maar helaas nog steeds geen zin bahhhhh
ga nu maar de planten water geven want ik wil wel dat die het goed blijven doen, daarna koffie en dan geen idee
moet trouwens naar de tandarts vanmiddag, niks engs , maar zie er gewoon tegenop om er heen te lopen
wat een gezeur wat een gezever, hoop dat jullie meer zin hebben vandaag en iets leuks of gezelligs kunnen doen
fijne dag allemaal