Appartementje...duimen...
Appartementje...duimen...
Willen jullie allemaal even heel hard duimen?
Ik ga vanmiddag naar een appartementje in Ugchelen kijken. Niet groot, maar wel met een tuintje en voor mij en de smurfjes groot genoeg. Ik zal enkel niet al mijn boeken enzo mee kunnen nemen en waarschijnlijk ook niet alle mandjes e.d. van de meiden.
Er moet nog wel iets aan gebeuren dan, maar dan zou ik eindelijk een eigen plekje hebben. Eindelijk opnieuw beginnen en rust voor mij en de meisjes.
Vind het echt doodeng, vooral het financiële verhaal maar oke...het zal krap worden maar daar ben ik de enige niet in en dus zal ik het vast redden.
Ik ga vanmiddag naar een appartementje in Ugchelen kijken. Niet groot, maar wel met een tuintje en voor mij en de smurfjes groot genoeg. Ik zal enkel niet al mijn boeken enzo mee kunnen nemen en waarschijnlijk ook niet alle mandjes e.d. van de meiden.
Er moet nog wel iets aan gebeuren dan, maar dan zou ik eindelijk een eigen plekje hebben. Eindelijk opnieuw beginnen en rust voor mij en de meisjes.
Vind het echt doodeng, vooral het financiële verhaal maar oke...het zal krap worden maar daar ben ik de enige niet in en dus zal ik het vast redden.
Re: Appartementje...duimen...
Dank jullie wel
Vind het echt doodeng.
En hoezo veel met de smurfjes bezig zijn....ik zit nu al te bedenken waar ik die grote dog cave kwijt moet
En vergeet de rest van al hun zooi niet, want ze hebben meer dan ik
Vind het echt doodeng.
En hoezo veel met de smurfjes bezig zijn....ik zit nu al te bedenken waar ik die grote dog cave kwijt moet
En vergeet de rest van al hun zooi niet, want ze hebben meer dan ik
Dank je wel 
Net thuis, ff eten aangezet.
Er kan tot woensdag 17 uur een bod gedaan worden. Dus dan hopen we donderdag te weten of het gelukt is. Het is klein en er moet nog wat aan gebeuren. Zoals een muur schilderen, andere kookplaat en vieze oude douchecabine er uit. Vind het moeilijk maar denk niet dat er nog zoiets met tuintje voorbij komt. Dus hopen en duimen maar.
Het gevoel was best goed. Niet jubelend maar daar speelt de angst en onzekerheid te erg voor op denk ik.
Er kan tot woensdag 17 uur een bod gedaan worden. Dus dan hopen we donderdag te weten of het gelukt is. Het is klein en er moet nog wat aan gebeuren. Zoals een muur schilderen, andere kookplaat en vieze oude douchecabine er uit. Vind het moeilijk maar denk niet dat er nog zoiets met tuintje voorbij komt. Dus hopen en duimen maar.
Het gevoel was best goed. Niet jubelend maar daar speelt de angst en onzekerheid te erg voor op denk ik.
Ohhh jeetje, nu hopen dat het bod hoog genoeg is
We blijven duimen draaien

Heb even gekeken waar Ugchelen ligt , zag een appt te koop staan in klein flatgebouw met groen in de buurt ben je daar wezen kijken
We blijven duimen draaien
Heb even gekeken waar Ugchelen ligt , zag een appt te koop staan in klein flatgebouw met groen in de buurt ben je daar wezen kijken

Ja op de Nijenbeek. Wat vind je er van?
Lijkt me echt wel wat voor jou en de smurfjes
Heb je ook de buurt verkend
Heb je ook de buurt verkend

Nee niet echt. Ik kan zelf dat eind van hier daarheen niet rijden dus ben met Marco's ouders mee gereden. Dus wel klein stukje gezien maar niet veel. Is hondenuitlaatplaats voor de deur dus zal daar wel snel mensen leren kennen.
-
Lise
Jolanda ik begrijp uit je berichtjes dat je uit een relatie stapt en een plek voor jou en je smurfjes zoekt. Tuurlijk is het eng om nu alle beslissingen alleen te moeten nemen. Volgens mij zit je op de goede weg en het optrekje waar je voor gaat, gun ik je zo. Ik duim voor je dat het gaat lukken. Hou je haaks, het komt echt wel goed.
Dank je wel Lise. Heel lief van je.
Zo fijn om dit hier te mogen delen en steun te krijgen.
Ja mijn relatie is na 20 jaar voorbij en ik moet nu helemaal opnieuw beginnen in mijn upje met mijn smurfjes. Vind het doodeng.
Zo fijn om dit hier te mogen delen en steun te krijgen.
Ja mijn relatie is na 20 jaar voorbij en ik moet nu helemaal opnieuw beginnen in mijn upje met mijn smurfjes. Vind het doodeng.
Hoop dat het wat wordt donderdag, dan krijg je misschien weer wat rust, als de knoop is doorgehakt. Kan me voorstellen dat het erg spannend is.
Dat hoop ik ook Yvonne.
Nou echt mega spannend. Ik zal een hoop weg moeten doen van mij en de meisjes en een hele hoop moeten kopen. Heb qua meubels alleen een bed en dat is te groot voor daar. Dus moet echt alles kopen t/m bestek en pannen aan toe pff. Heb wel iets spaargeld maar dat gaat een flinke zoektocht worden.
Nou echt mega spannend. Ik zal een hoop weg moeten doen van mij en de meisjes en een hele hoop moeten kopen. Heb qua meubels alleen een bed en dat is te groot voor daar. Dus moet echt alles kopen t/m bestek en pannen aan toe pff. Heb wel iets spaargeld maar dat gaat een flinke zoektocht worden.
Ik duim mee, hoop het zo voor je!
Zit je op facebook, ik zit op Facebook in een weggeef groep, als dan iemand zeg maar een kast kwijt wil, kun je die like-en en die wordt dan verloot. Vaak vragen mensen ook, heeft er toevallig iemand nog een .... op zolder staan. Een brutaal mens heeft de halve wereld. Zo had ik pannen over, die heeft iemand opgehaald, anders hadden ze tig jaar in de kelder gestaan denk.Jolanda schreef: ↑18 aug 2020, 06:43Dat hoop ik ook Yvonne.
Of marktplaats kan ook een uitkomst zijn.
Zo vind ik trouwens de Jysk ook een leuke winkel, nieuw en niet duur.
Ik zit op facebook ja. Zit ook bij diverse weggeefhoeken. Ben al aan het rondkijken, ook op marktplaats. Grote dingen kan ik zelf niet ophalen, dus daar moet ik nog ff iets op verzinnen. Zag dat Sola pannen ook af en toe flinke uitverkoop heeft, ook met bestek. Ik kijk en zoek en alle tips zijn meer dan welkom