Wat een moeilijke beslissing heeft je genomen Lise
Maar jij zie als het niet goed ga met Max
Geniet van Max zolang het nog kan
Hoop dat je dierenarts thuis komt
Mij dierenarts kwam wel thuis
Maar nu met die Corona zal ik het ook niet weten of ze thuis komen
Was van de week bij de DA ze zijn erg streng
Heb dit denk niet goed mee gekregen, ik wist niet dat het zo slecht ging. Je kent hem zelf het beste. Heel moeilijk, maar wel een beslissing in het belang van Max. Echte liefde dus. Sterkte, geniet nog van hem. Knuffel van ons.
(Een ander verhaal, mijn vader is het laatste jaar door een ware hel gegaan en dus wij ook, vaak dacht ik, dieren hoeven dit laatste stuk niet te ervaren, die kunnen we behoeden. Liefde is ook loslaten. )
Wat is dit moeilijk. Max is vandaag weer een beetje de echte Max. Staat weer joelend en kwispelend bij de voordeur als ik terug kom van boodschappen doen. Eet en drinkt goed en ook het poepen is geen probleem meer. Misschien is het helemaal fout van me, maar ik ga morgen dus niet bellen, volgens mij is Max back on track. Tuurlijk zal hij geen 10 km per dag meer lopen, maar maakt niet uit. Ik laat hem met liefde apart uit voor een kort rondje en voor de langere rondes heb ik de buggy en mijn fiets.
Natuurlijk is dat niet fout. Jij kent hem en zoals je hem nu beschrijft zou ik ook niet bellen. Zeker niet omdat het niet èèn goede dag is. Geniet lekker van hem en volg je gevoel dan doe je het nooit fout
Zo ik kreeg het ff benauwd zo aan het einde van het topic. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.
Wij hadden hetzelfde jaren geleden met Misty onze westie. We hadden ook niet echt door wat er aan de hand was. Ze was sloom en wilde niet lopen. En dat arme dier had ook een hernia en we bleven hem maar mee nemen met onze uitlaat ronde. Wat hebben we ons schuldig gevoeld toen we het wisten. :cry:
Zo moeilijk dat ze niet kunnen praten
Wat ben ik blij. Max gaat vooruit en loopt nu al 2x per dag de gewone rondes met Twister en Pepper mee.
Tuurlijk besef ik dat Max een hondje van de dag is, maar deze sprong vooruit doet Max en mij zo goed. Ik merk aan Max dat hij het veel fijner vindt met zijn roedeltje mee te lopen dan alleen een saai "rondje kerk" met mij te lopen.
Kortom, Max is back on track en vrouwtje ook (ging met mij ook allemaal niet zo lekker :cry: ). Gelukkig gaat het ook met mij weer de goede kant op
Max loopt inmiddels alle uitlaatrondes mee (4x per dag).
Afgelopen week is hij (zonder buggy) mee gegaan naar de polder en heeft daar een dik uur gelopen.
Hij springt ook weer op de bank en mijn bed.
Je zult wel enorm opgelucht zijn. Heerlijk ook weer de roedel compleet zodat je fijn met zijn allen weer de polder in kunt.
Wonderlijk hè hoe dat kan herstellen, de overgebleven goede zenuwen nemen het gewoon weer over dan. Gelukkig maar.