En toen hadden we 'ineens' muizen.
Re: En toen hadden we 'ineens' muizen.
...Ja, dat is een tammewitte muis. Dus je geeft hem een blijven thuis? Super. Is ze ook een beetje tam?
Ja, met nog meer vriendinnetjes..., ging dat gelijk goed? Bij elkaar zetten?
Haha wat grappig, ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand een muis ving en hem een blijvend thuis geeft, met woning en nieuwe familie. Gezellig, een echte dierenboel daar bij jou. 
Even niet opletten en je hebt gezins uitbreiding
Waarom vermoord, is daar een rede voor? Of mannetjes die onderling problemen hebben
Lang geleden had ik 2 chinchilla,s de ochtend voor vertrek op vakantie zie ik iets lopen, ik dacht meteen een muis. Niet dus, een jonkie, zo klein dat ie door de spijlen heen kon. Schrikken dus. Dat bleek een mannetje en 2 mannetjes gaan vechten, dus konden niet als gezin verder zeg maar.
Waarom vermoord, is daar een rede voor? Of mannetjes die onderling problemen hebben
Lang geleden had ik 2 chinchilla,s de ochtend voor vertrek op vakantie zie ik iets lopen, ik dacht meteen een muis. Niet dus, een jonkie, zo klein dat ie door de spijlen heen kon. Schrikken dus. Dat bleek een mannetje en 2 mannetjes gaan vechten, dus konden niet als gezin verder zeg maar.
Wat een verhaal
plotseling gezinsuitbreiding
Heb wel is gehoord dat de mannetjes de net geboren kleintjes opeten
Wist trouwens niet dat er kleur varianten bestonden
Heb wel is gehoord dat de mannetjes de net geboren kleintjes opeten
Wist trouwens niet dat er kleur varianten bestonden

jeetje wat een schoonheid
maar verder heb ik eigenlijk niks met muizen
maar verder heb ik eigenlijk niks met muizen