Deze shih-tzu

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Deze shih-tzu

Bericht door Jo-Anne » 06 okt 2020, 12:30

Ome Karel is de naam vraagt zich af waar al zijn vriendjes zijn? Zijn alle telefoons stuk? :gniffel
Afbeelding

ahw jullie hebben het vast allemaal erg druk en het weer buiten is ook al niet al te lekker. Of misschien zijn jullie allemaal wel heel braaf en valt er helemaal niets te beleven met jullie :woefwoef :run :proest

ik zit hier klaar om lekker ffe te gaan wandelen, nou ja lekker vrouwtje zegt dat het hartstikke koud is.
En als je naar de winkel moet draag je een mondkapje zeggen ze. Ome Roman in België moest dat al veel langer, toen zei hij wacht maar af dat komt in Nederland ook. :-o Misschien lopen we hier toch wat achter dan want dat is al een tijdje geleden dat hij dat zei. Rare tijden zijn het toch. Wij lopen hier ook met allerlei andere mensen en honden die we nog nooooiit hebben gezien. Beetje ander ritme moeten krijgen allemaal wennen hoor. Soms heel soms wilde ik dat het allemaal weer zo was als voor Corona. Maar ja wij hebben het niet voor het zeggen :gniffel

:woefwoef
Afbeelding

Truus

Re: Deze shih-tzu

Bericht door Truus » 06 okt 2020, 13:17

Hallo Kareltje
Wij zijn wezen wandelen :run is de regen :umbrella wilde gauw na binnen :gniffel
Vrouwtje heeft het druk met schoonmaken kasten verzetten en dan ga ze inrichten
Kamer veranderen Luca :love :woefwoef zeg zoek me rot alles op een andere plaats :-o
Morgen komt het grofvuil er lig me toch een hoop
Vanavond alles buiten leggen Me lieve Sanne komt ook helpen.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 06 okt 2020, 13:35

ome Karel heeft helemaal gelijk , geen foto van vriendjes te bekennen vanmorgen
hier lag de phone aan de lading nadat vrouwtje vanmorgen foto´s had gemaakt tijdens de wandeling

weer thuis moesten we wachten op eten
Kissy doet dat door eerst de mand een beurt te geven

Afbeelding

en Luna gaat zitten staren

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 06 okt 2020, 13:44

Hier ook stilletjes, hele dag regen. Ik ga er zo op uit. Buurman komt denk ik niet, gelijk heeft hij.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 okt 2020, 13:44

Hallo oompie,

We hebben veel geklust en nu is mijn baas ziek.
Zeer pijnlijke kaakholte ontsteking en veel van die witte ronde dingen die hij moet nemen.
Voordeel is wel als mama gaat werken ligt papa fijn op de bank.
Dan kunnen zyna en ik lekker bij hem gaan liggen.

Groetjes je nichtje Luna
Oja, hij moet snel beter zijn want als ik het goed begrepen heb gaan we vrijdag naar ons andere huisje, dan kan ik de gaten van de mollen weer dicht maken.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Zynaluna op 06 okt 2020, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 06 okt 2020, 13:48

Oei, dat doet heel zeer, beterschap met het baasje.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 okt 2020, 14:10

@ Roman
Zyna en Luna beterschap voor jullie baasje , hoop voor jullie dat dat het weekendje kust doorgaat :woefwoef

@ Truus
nou dat is ook wat Luca, al je spulletjes op een ander plekkie :gniffel , veel werk Truus maar je kan er later fijn van genieten

@ Loraine
ook al in de zooi maar binnenkort een fijne schone keuken :top
toch fijn dat je bij je ex de dag kan doorbrengen
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 06 okt 2020, 14:14

Beterschap met het baasje en het sterkte
Loraine je heeft het druk meisje je heeft gelijk dat je hondjes heeft onder gebracht
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 okt 2020, 15:20

Zynaluna schreef:
06 okt 2020, 13:44
Hallo oompie,

We hebben veel geklust en nu is mijn baas ziek.
Zeer pijnlijke kaakholte ontsteking en veel van die witte ronde dingen die hij moet nemen.
Voordeel is wel als mama gaat werken ligt papa fijn op de bank.
Dan kunnen zyna en ik lekker bij hem gaan liggen.

Groetjes je nichtje Luna
Oja, hij moet snel beter zijn want als ik het goed begrepen heb gaan we vrijdag naar ons andere huisje, dan kan ik de gaten van de mollen weer dicht maken.

Afbeelding
Ohhh Ome Roman dat is heel pijnlijk. Ik hoop dat die witte ronde dingen goed helpen. Hoe komt een mens daar nou weer aan, hebben ons hondjes nie hoor :woefwoef

Beterschap van ons hoor :blommetje
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 okt 2020, 16:05

Dank iedereen
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 06 okt 2020, 16:25

Heel weinig nieuws hier. Gizmo ligt het grootste deel van de dag in haar mand. We hebben wel gewandeld natuurlijk.
De dierenarts belde net over Molly haar oor. Helemaal niets gevonden, geen bacteriën, gisten, ontsteking, niks. Dus enige wat overblijft is dat omdat de gehoorgang links nauwer is het oorsmeer te diep zit en Molly dat zelf niet los kan schudden. Waardoor er dan wel ontstekeningen kunnen ontstaan. Krijg nu nieuw medicijn wat oorsmeer losser maakt, zodat dat wel vrij komt als Molly schudt. Ze heeft het wel over operaties en dure klinieken gehad, maar ze zei ook als we het zo bij kunnen houden (wel Levenslang) dan gaan we daar niet over nadenken. Dus dat gaan we zien hoe dat weer gaat lopen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 06 okt 2020, 20:21

Die eerste foto is echt toppie. :top :top

Goed dat jullie niet voor een operatie en dure kliniek kiezen Ik ben niet zo van "narcose". Vind het gewoon eng, ook voor mezelf hoor.
Voorlopig het nieuwe medicijn uitproberen en hopen dat het helpt.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 06 okt 2020, 21:06

Lise schreef:
06 okt 2020, 20:21
Die eerste foto is echt toppie. :top :top

Goed dat jullie niet voor een operatie en dure kliniek kiezen Ik ben niet zo van "narcose". Vind het gewoon eng, ook voor mezelf hoor.
Voorlopig het nieuwe medicijn uitproberen en hopen dat het helpt.
Dank je, ja ik vind een operatie ook echt als het niet anders kan (levensbedreigend).
Ken van die horror verhalen.
Die eerste foto bij de poort, Gizmo kan er gewoon onder door, maar ze is haar wilde haren kwijt :gniffel

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 06 okt 2020, 21:42

We waren aan zee en zyna had opeens last van haar oor, we zijn daar naar een hele fijne DA geweest en hadden deze druppels gekregen,
Die werken echt top.
Deze week had mieke( hondje schoonma) last van haar oren en in no time ervanaf met deze druppels.
Geef het maar mee als eventueel advies.
Afbeelding
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 06 okt 2020, 22:23

Zynaluna schreef:
06 okt 2020, 21:42
We waren aan zee en zyna had opeens last van haar oor, we zijn daar naar een hele fijne DA geweest en hadden deze druppels gekregen,
Die werken echt top.
Deze week had mieke( hondje schoonma) last van haar oren en in no time ervanaf met deze druppels.
Geef het maar mee als eventueel advies.
Afbeelding
Dank je Roman, zal het onthouden. De dierenarts ging een nieuw medicijn bestellen, weet niet wat het is.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 okt 2020, 08:56

Yvonne schreef:
06 okt 2020, 16:25
Heel weinig nieuws hier. Gizmo ligt het grootste deel van de dag in haar mand. We hebben wel gewandeld natuurlijk.
De dierenarts belde net over Molly haar oor. Helemaal niets gevonden, geen bacteriën, gisten, ontsteking, niks. Dus enige wat overblijft is dat omdat de gehoorgang links nauwer is het oorsmeer te diep zit en Molly dat zelf niet los kan schudden. Waardoor er dan wel ontstekeningen kunnen ontstaan. Krijg nu nieuw medicijn wat oorsmeer losser maakt, zodat dat wel vrij komt als Molly schudt. Ze heeft het wel over operaties en dure klinieken gehad, maar ze zei ook als we het zo bij kunnen houden (wel Levenslang) dan gaan we daar niet over nadenken. Dus dat gaan we zien hoe dat weer gaat lopen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat een goeie foto`s :cool :super
En wat groeit Gizmo`s haar hard zeg.
Lastig dat oorprobleem bij Molly, hebben bulldogs ook veel. Ik wist niet dat ze dat ook opereerde. hopen dat dat niet hoeft en het medicijn helpt om het wat losser te houden. En dan leuk schudden Molly :mrgreen: Ik deed bij 1 van mijn herders altijd verdunde appelazijn in het oor (biologisch) dat hielp goed.

Jij kan fijn achteruit het bos in natuurlijk om te wandelen :top Hier druk geworden door Corona.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 okt 2020, 09:37

Loraine schreef:
06 okt 2020, 13:54
Drukdrukdruk hier. 🙈
Dívka is een weekje uit logeren omdat het huis deels een bouwput is en deels een gigantische zooi. 😬
De keuken is vandaag afgebroken en wordt deze week opnieuw betegeld en gewit, maandag komt het nieuwe keukenblok erin en woensdag wordt hij opgeleverd.
Om niet constant in de herrie en zooi te zitten verblijven we overdag bij ex. 😉
Dívka trekt het constant heen en weer slepen en mijn stress heel slecht (heel gevoelig hondje) dus vandaar de keuze om haar even elders onder te brengen.
Wel verstandig om uit de herrie te gaan.
Muizen ook mee dan? :swingitbaby
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 07 okt 2020, 09:44

wat een leuke foto´s van je 2 tal Yvonne :love
wat is een hondenlichaam soepel :gniffel kijk Molly helemaal opgevouwen liggen in de mand
hoop dat de medicijnen gaan helpen bij de oorproblemen van Molly, zielig steeds ontsteking
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 07 okt 2020, 14:05

[/quote]

Wat een goeie foto`s :cool :super
En wat groeit Gizmo`s haar hard zeg.
Lastig dat oorprobleem bij Molly, hebben bulldogs ook veel. Ik wist niet dat ze dat ook opereerde. hopen dat dat niet hoeft en het medicijn helpt om het wat losser te houden. En dan leuk schudden Molly :mrgreen: Ik deed bij 1 van mijn herders altijd verdunde appelazijn in het oor (biologisch) dat hielp goed.

Jij kan fijn achteruit het bos in natuurlijk om te wandelen :top Hier druk geworden door Corona.
[/quote]

De foto’s zijn een paar weken oud, zo hard groeit haar gelukkig ook niet :gniffel
Tijdens de lockdown in maart was het zelfs “druk” hier in het bos, nu gelukkig niet meer. En hopelijk blijft dat zo.

Plaats reactie