Bericht
door Jolanda » 06 sep 2019, 10:09
Och jee, nou dan moet ik even denken hoor want ik zweer dat die meiden meer zooi hebben dan ik :lol: :lol: :lol:
Ik heb qua gezondheid altijd in huis: honingzalf, iets voor de diaree, cavasan oogzalf, prednison, verband e.d
Verder krijgen de meiden chinese kruiden en Daisy elke dag Zylkene voor haar angst.
Qua vachtverzorging, ik heb ze tot op heden altijd zelf gewassen en geknipt en dus een babybadje op standaard, een trimtafel, speciale föhn en diverse scharen (effileer, rechte, poten e.d.).
Verschillende borstels met extra lange pinnen, fijne kam en grove kam, kam met een grof en fijn stuk, les poochs (licht groen) borstel, vlooienkam enz.
Dan is er nog hun shampoo en die heb ik van Diamex (Daisy altijd de honingversie en Abigail afhankelijk van wat haar vacht nodig heeft heb diverse staan), cremespoeling ook van Diamex. Antiklit spray, iets om hun snoetjes/oogjes mee schoon te maken, spray voor wanneer de vacht erg statisch is. Droogshampoo heb ik ook. Alles dus van Diamex.
Abigail heb ik een nekkussen voor waar ze haar hoofd op legt zodat ik haar haren fatsoenlijk kan doen haha.
Dan nog tandpasta en peutertandenborstels (ik vind die voor honden echt ondingen).
En ik wet dat als ik nu naar de gang loop en hun kast open trek dat ik nog meer tegen kom om op te schrijven haha, maar de lijst is wel lang genoeg zo dacht ik :lol: