Hallo maandag

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Noa en Lindi

Hallo maandag

Bericht door Noa en Lindi » 12 okt 2020, 11:26

Weer een nieuwe week , het is gelukkig droog .Lindi weer een borstelbeurd gegeven , dit vind ze niet erg fijn maar moet toch echt gebeuren !

Afbeelding
Er kwam deze keer niet zo heel veel haar af maar het haar op de oren gaat zo snel in de klit, dus dat doe ik dagelijks.
Daarna heb ik ze een lekker kluifje gegeven .Kijk ze toch lekker kluiven.
Afbeelding
Hoop dat dit haar tandjes wat schoner maakt want er zit weer aardig wat tandplak op en poetsen lukt mij niet. :-o
Fijne dag allemaal :woefwoef
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Jolanda

Re: Hallo maandag

Bericht door Jolanda » 12 okt 2020, 11:50

Och moppie wat ben je weer mooi zeg :love
Lekkere beloning hoor zo'n kluif.
Tanden poetsen is hier ook een gedoe. Abigail heeft er gewoon ronduit een hekel aan, maar kluiven doet madam ook zelfden grrr en Daisy probeert de tandenborstel op te eten terwijl ik bezig ben :proest

Corrie

Bericht door Corrie » 12 okt 2020, 14:19

zoals ze kijkt :proest was dat nou echt nodig , je ziet er weer mooi uit Lindi :love
wat ik altijd zo mooi vond bij de cavaliertjes dat het witte haar altijd vanzelf zo mooi wit bleef, even de borstel erdoor en klaar, geen wasbeurt nodig
tandjes poetsen lukt mij ook niet hoor
de dames hier ondanks dat ze kort zijn ook de oren en staart een kam/borstel beurt gegeven, er blijft altijd van alles in hangen :gniffel
:cool
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 12 okt 2020, 15:05

Ziet er weer top uit :top
Afbeelding

Plaats reactie