Balen
Re: Balen
Diki is aan het bijkomen, da belde net. De plek is weggehaald en tandje getrokken. Tandjes ook gelijk schoongemaakt. Er is een stukje weefsel op sterk water gezet. Maar da zegt dat het bijna zeker ontsteking is, door irritatie de tand, geen bacteriele ontsteking. Een week pijnstilling vanwege de ontstekingsremmers werking, krijgt ze nog. Geneest het niet dan wordt het stukje weefsel opgestuurd. Toch waarschijnlijk door die val. Verdikkie wat heeft het een nasleep. Ik word zo weer gebeld als ze gehaald kan worden.
Het is een snijdende naast de hoektand. De melkhoektand bleef staan en daar door kwam dit tandje in de knel, nooit last van gehad tot.....,
Melktandje en twee melkkkiesjes werden verwijder toen ze bijna 8 maanden was, zaten muur vast. Ik heb haar toen ook gelijk laten castreren, 1x narcose hoewel ik het erg vroeg vond.
Snij tandje is dus nu getrokken.
Melktandje en twee melkkkiesjes werden verwijder toen ze bijna 8 maanden was, zaten muur vast. Ik heb haar toen ook gelijk laten castreren, 1x narcose hoewel ik het erg vroeg vond.
Snij tandje is dus nu getrokken.
gelukkig weer thuis , Diki ligt daar heerlijk, ff goed bijkomen lieverd
ze zal best nog wel wat pijn hebben, morgen is ze vast weer zoals vanouds
weet je ook of er een hechtinkje in de binnenkant van de lip zit
viel de tandsteen mee ?
knuff voor Diki
ze zal best nog wel wat pijn hebben, morgen is ze vast weer zoals vanouds
weet je ook of er een hechtinkje in de binnenkant van de lip zit
viel de tandsteen mee ?
knuff voor Diki

Er is geen hechting gebruikt, maar een soort sponsje op geplakt. Dat lost op of Ze slikt het door of ze spuugt het uit. Ik durf niet te kijken, likkt me hondje pesten, maar als hij die hele flap weg heeft gehaald moet er een grote wond zitten. Ze Iigt zieligjes, piept en kreunt een beetje, wil nog niet plassen. Maar loopt als ze loopt best goed. Springt op de bank, haar buik rammelt maar ja daar zit niets in.
Nee, aanslag en wat tandsteen aan de buitenkant, binnen kant was helemaal schoon.
Nee, aanslag en wat tandsteen aan de buitenkant, binnen kant was helemaal schoon.
-
Noa en Lindi
Ah gossie Diki toch, wat zijn ze dan zielig hè. Ik hoop dat het goed geneest !
Beterschap voor de patiënt
Beterschap voor de patiënt
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
ach is altijd zo vervelend en die lab was waarschijnlijk alleen maar blij
vraag bij de DA om CAF druppels/zalf 6 keer per dag gebruiken heb het bij Skye gezien en dat was echt heel ernstig 2 weken met CAF en het meeste leed is geleden, heel veel sterkte!
vraag bij de DA om CAF druppels/zalf 6 keer per dag gebruiken heb het bij Skye gezien en dat was echt heel ernstig 2 weken met CAF en het meeste leed is geleden, heel veel sterkte!