vriendschap

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
agnes b

vriendschap

Bericht door agnes b » 14 okt 2020, 17:05

om 12.30 voordeur bel vriendin voor de deur dacht nog wat nu weer
zegt ze kom op schat jas aan we gaan lunchen
hoe lief en wat heerlijk was dat even weg en gedachten ergens anders mee bezig
zonder vrienden kan je niet hoor

Ientje

Re: vriendschap

Bericht door Ientje » 14 okt 2020, 17:26

Lief is dat.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 14 okt 2020, 18:12

Heel fijn, top zeg
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 okt 2020, 19:25

Klopt, vrienden hebben we nodig :swingitbaby
Fijn zo'n onverwacht uitje Agnes :top
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 14 okt 2020, 19:28

Daar heb je gelijk in, dat is heel belangrijk.
Nog net op de valreep ff weg, lief van haar.
(Mijn dochter werkt in de horeca, die hebben vandaag de benen onder hun kont uit gelopen. )

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 okt 2020, 21:05

agnes b schreef:
14 okt 2020, 17:05
om 12.30 voordeur bel vriendin voor de deur dacht nog wat nu weer
zegt ze kom op schat jas aan we gaan lunchen
hoe lief en wat heerlijk was dat even weg en gedachten ergens anders mee bezig
zonder vrienden kan je niet hoor
En smaakte de lunch :) lief van je vriendin. Was het nog een beetje normale sfeer omdat het toch de laatste dag was voor de lockdown?
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 okt 2020, 21:06

Yvonne schreef:
14 okt 2020, 19:28
(Mijn dochter werkt in de horeca, die hebben vandaag de benen onder hun kont uit gelopen. )
Dus wel extra druk, iedereen dacht natuurlijk nog ffe genieten. Vraag me af of dat gaat in zo`n rare situatie :geenidee
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 14 okt 2020, 22:52

Jo-Anne schreef:
14 okt 2020, 21:06
Yvonne schreef:
Dus wel extra druk, iedereen dacht natuurlijk nog ffe genieten. Vraag me af of dat gaat in zo`n rare situatie :geenidee
Wij zijn maandagavond nog uit eten geweest (lag al vast), voor we gingen las ik in de Telegraaf “als je nog wil gaan, moet je vanavond gaan”. Toch gewoon lol gehad, maar wel echt van alles op onder het mom van voorlopig de laatste keer. Ik zei nog, als ze morgen zeggen het blijft gewoon open, dan gaan we terug om het te vieren.
Het is erg zuur, mijn dochter zit op de horeca vakschool, dus dat loopt behoorlijk in de soep.
Oh weet dat er ergere dingen spelen, maar dat neemt niet weg dat ze ervan baalt.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 okt 2020, 09:17

Yvonne schreef:
14 okt 2020, 22:52
Jo-Anne schreef:
Yvonne schreef:
Wij zijn maandagavond nog uit eten geweest (lag al vast), voor we gingen las ik in de Telegraaf “als je nog wil gaan, moet je vanavond gaan”. Toch gewoon lol gehad, maar wel echt van alles op onder het mom van voorlopig de laatste keer. Ik zei nog, als ze morgen zeggen het blijft gewoon open, dan gaan we terug om het te vieren.
Het is erg zuur, mijn dochter zit op de horeca vakschool, dus dat loopt behoorlijk in de soep.
Oh weet dat er ergere dingen spelen, maar dat neemt niet weg dat ze ervan baalt.
Kan me voorstellen dat je dochter baalt. Die zijn jong en wat is dit niet voor toestand zeg. En wat doe je hele dagen als je zo thuis bent? Is dit de dochter die zo mooi kan tekenen die naar de horecavakschool gaat Yvonne?
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 15 okt 2020, 10:05

Jo-Anne schreef:
15 okt 2020, 09:17
Yvonne schreef:
14 okt 2020, 22:52
Jo-Anne schreef:

Kan me voorstellen dat je dochter baalt. Die zijn jong en wat is dit niet voor toestand zeg. En wat doe je hele dagen als je zo thuis bent? Is dit de dochter die zo mooi kan tekenen die naar de horecavakschool gaat Yvonne?
Nee dit is de jongste. De oudste zit in het laatste jaar van het Sint Lucas in Boxtel, product design.
De jongste heeft op het praktijk onderwijs gezeten en de richting horeca gekozen, dit jaar is ze van school afgekomen, maar ze vond zich nog te jong om al full time te gaan werken, dus is ze dit nog gaan doen. 1 dag in de week naar school en de rest stage. Deze weg is ze nu ingeslagen, dus ze kan nu niet in een keer switchen. Dus we gaan het zien, zoals de rest van Nederland waar dit schip strandt. Vandaag kon ze ook nog gaan. Ze gaan wat opruimen denk.
Daarna zal ze denk s’ochtends weer met mij naar de sportschool gaan. Hele dagen binnen zitten is niks. Dat moet misschien straks verplicht weer, dus tot die tijd bezig blijven.

agnes b

Bericht door agnes b » 15 okt 2020, 11:36

het is voor jongeren echt heel naar voor ons ook maar jonge mensen moeten op stap onze dochter moet 4 dagen thuiswerken maar ze heeft nog werk gelukkig we moeten er door heen wij zijn groot fan van horeca uit eten lunchen,drankje helaas even niet ik ga met kerst maar hotel boeken dan kan het nog wel en voor zondag is restaurant mama open tafel mooi dekken lekker koken wijntje er bij allemaal even omkleden voor aan tafel gaan ook fijn :klapklap

Plaats reactie