Balen
Re: Balen
Volgens mij zit on iedere wa verzekering 1 hond, wij moesten destijds, lang geleden, onze tweede hond apart bij de wa verzekering opgeven.
De labrador deed het niet met opzet, ze waren, et zijn 2en gezellig aan het snuffelen, tot Diki een rondje hard ging lopen en dat kon de lab beter.
De labrador deed het niet met opzet, ze waren, et zijn 2en gezellig aan het snuffelen, tot Diki een rondje hard ging lopen en dat kon de lab beter.
Uitslag bekend de biopt. Het is een zweer, ontsteking , ulceritis, stomatitis en nog een moeilijk woord, met bacteriën, Diki krijgt nog een week langer ab. Het begint er beter uit te zien, het is chronisch geworden in middels.
Het goede nieuws, dit gaat over, maar het heeft tijd nodig. Wat heeft dat hondje een last gehad. Konden ze maar praten.
Geen tumor of andere nare dingen,
Ben opgelucht,
Het goede nieuws, dit gaat over, maar het heeft tijd nodig. Wat heeft dat hondje een last gehad. Konden ze maar praten.
Ben opgelucht,
Gelukkig maar op naar herstel. Duurt bij mensen ook lang hoor als je een ontsteking hebt in je mond. Neehoor het is niet chronisch zoiets heeft soms echt even tijd nodig. Kamillethee kan helpen, weet niet of je erbij kunt maar een beetje deppen of als ze het drinkt nog beter. Karel vind dat bijvoorbeeld heerlijk.Ientje schreef: ↑29 okt 2020, 12:53Uitslag bekend de biopt. Het is een zweer, ontsteking , ulceritis, stomatitis en nog een moeilijk woord, met bacteriën, Diki krijgt nog een week langer ab. Het begint er beter uit te zien, het is chronisch geworden in middels.
Ben opgelucht,

Dank jullie wel, goede tip. Ja ik ben echt opgelucht.
De da woont hier om de hoek, de praktijk, nu met corona, voor mij niet met openbaar vervoer te bereiken. Da heeft de kuur gebracht en zei dat het een goedaardige ontsteking is en dat deze ab voldoende moet zijn.
De da woont hier om de hoek, de praktijk, nu met corona, voor mij niet met openbaar vervoer te bereiken. Da heeft de kuur gebracht en zei dat het een goedaardige ontsteking is en dat deze ab voldoende moet zijn.