Knal is koekje methode.

Heb je een nieuwe pup of is je hond veranderd in een oude brompot? Praat hier over gedrag en opvoeding.
Noa en Lindi

Re: Knal is koekje methode.

Bericht door Noa en Lindi » 15 nov 2020, 12:50

Wat een ellende is dat zeg iedere keer zo'n harde knal in de nacht als je in je bed ligt :mrgreen: onze Noa ging altijd blaffen als ze een knal hoorde ik schrok me dan te pletter elke keer! Gelukkig hoeft ze dit niet meer mee te maken . En Lindi reageert er helemaal niet op gelukkig .Van mij hoeft al dat vuurwerk niet hoor !Zonde van het geld
Ik vind het elk jaar verschrikkelijk voor alle hondjes die zo bang zijn.
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 16 nov 2020, 09:46

Ientje schreef:
15 nov 2020, 10:19
Twee waardeloze nachten. Iedere keer met tussenpozen enorme knallen, bommen zeg maar. Juist dat onverwachte maakt het moeilijk. Ver weg is het nu te doen, maar die enorme harde knallen reageert Diki op. Bibber bibber. En het is dus alleen in de nacht. Overdag en avond, tilt ze haar kop niet eens op.
Vannacht tot 2 uur de radio aan. Iedere knal koekje. De blinde paniek is weg, maar ik wil ook graag slapen. Dacht om 2 uur, nu is het over, maar nee ieder kwartier een bom.
Ach die rot knallen. En hoe gaat het nu hou je het nog vol om het zo te doen? gaat het?

s`nachts kunnen honden veel beter zien dan wij en ze horen tot wel 4 keer beter als wij. Het is dus nog eens versterkt ook dat geluid van die knallen daarbij komt dat ze dus veel alerter zijn doordat ze heel goed kunnen kijken. Is zo`n thundershirt niets :geenidee
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 19 nov 2020, 10:17

Thundershirt heb ik ook aan gedacht. Iemand ervaring ermee?

Tot nu toe weer een paar knal loze nachten.de eerste avond zelfs zonder knallen bibberen, nu weer rustig. Morgen weer vrijdag......

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 19 nov 2020, 10:31

Ientje schreef:
19 nov 2020, 10:17
Thundershirt heb ik ook aan gedacht. Iemand ervaring ermee?

Wil je daarover (Thundershirt) even een nieuw topic openen dan? Ben ook benieuwd? :woefwoef
Afbeelding

Plaats reactie