Reed net naar huis, zie ik een klein beestje de weg oplopen, dacht eerst een kat ofzo, was het een teckeltje, nog niet zo oud. Kon gelukkig net aan de kant parkeren, kinderen uit de auto, ik zeg pak ‘m voorzichtig. Was voor een stoeterij met oprijlaan, Robin had hem vast, maar dat wilde ie niet, dus weer op de grond gezet, gaat op zijn rug liggen om geaaid te worden. Naar het huis gelopen, maar niemand te zien, toen ze terug liepen, volgde hij weer. Ik zat nog in de auto, ik denk dit werkt niet, die loopt direct weer vrolijk de weg op.
Gelukkig zagen ze toen het baasje aankomen, die was al aan het zoeken.
Robin was zo verliefd, ja alles wat nog zo klein is is te schattig.
Ik hoop dat ze nu goed opletten, je ergste nachtmerrie toch. Ik had het al en het is niet eens mijn hond.
Teckeltje
Re: Teckeltje
Ja dat is moeilijk zo n huppeltje aan zijn lot over telaten.
Gelukkig kwam de eigenaar
Gelukkig kwam de eigenaar

Wat een geluk voor het Teckeltje dat je ben gestopt en niet alleen was. Lees zoveel over hond uit riem ontsnapt, uit de tuin of door de voordeur ontsnapt, aangereden gevonden, verdronken, in container gedumpt, vergiftigd omdat dierenhaters iets met vergif in buurten achter laten, de tranen staan regelmatig in m'n ogen.
Hoop dat dit vrouwtje voortaan beter oplet
Hoop dat dit vrouwtje voortaan beter oplet

Gelukkig kwam de eigenaar je moet er toch niet aan denken dat zo,n hummeltje achter blijf

Weet je ook wat er gebeurd was dat hij zo de weg op kon lopen?Yvonne schreef: ↑05 dec 2020, 17:45Reed net naar huis, zie ik een klein beestje de weg oplopen, dacht eerst een kat ofzo, was het een teckeltje, nog niet zo oud. Kon gelukkig net aan de kant parkeren, kinderen uit de auto, ik zeg pak ‘m voorzichtig. Was voor een stoeterij met oprijlaan, Robin had hem vast, maar dat wilde ie niet, dus weer op de grond gezet, gaat op zijn rug liggen om geaaid te worden. Naar het huis gelopen, maar niemand te zien, toen ze terug liepen, volgde hij weer. Ik zat nog in de auto, ik denk dit werkt niet, die loopt direct weer vrolijk de weg op.
Ik hoop dat ze nu goed opletten, je ergste nachtmerrie toch. Ik had het al en het is niet eens mijn hond.

Het beestje was zo klein, kon gewoon door de spijlen van het hek. Ze waren hem kwijt. Robin heeft hem ook zo door de spijlen weer terug gegeven.Jo-Anne schreef: ↑07 dec 2020, 09:49Weet je ook wat er gebeurd was dat hij zo de weg op kon lopen?Yvonne schreef: ↑05 dec 2020, 17:45Reed net naar huis, zie ik een klein beestje de weg oplopen, dacht eerst een kat ofzo, was het een teckeltje, nog niet zo oud. Kon gelukkig net aan de kant parkeren, kinderen uit de auto, ik zeg pak ‘m voorzichtig. Was voor een stoeterij met oprijlaan, Robin had hem vast, maar dat wilde ie niet, dus weer op de grond gezet, gaat op zijn rug liggen om geaaid te worden. Naar het huis gelopen, maar niemand te zien, toen ze terug liepen, volgde hij weer. Ik zat nog in de auto, ik denk dit werkt niet, die loopt direct weer vrolijk de weg op.
Ik hoop dat ze nu goed opletten, je ergste nachtmerrie toch. Ik had het al en het is niet eens mijn hond.![]()
Waren ze niet thuis geweest, had ik hem meegenomen en briefje in de bus gedaan. We wonen vlakbij.