Nou ja vloog, in de lucht zweefde het
Nu ga ik denk maar ff koffie drinken, mezelf weer genoeg opgewonden voor een dag
Yvonne schreef: ↑17 dec 2020, 09:22Vandaag geen rustige wandeling, was vroeger dan normaal en liep een keer anders, langs een groot stuk landbouwgrond, in het midden zit iets, ik dacht een soort kraai, maar zat zo stil dat ik nog ff dacht van het is nep. Eerst reageerde Gizmo niet, maar ja ze ging er toch maar op af, super ver van mij af, ze was er bijna en het vloog weg.
Nou ja vloog, in de lucht zweefde heteen roofvogel dus. Hoor wel eens van die horror verhalen met roofvogels. Na veel geschreeuw van mij, besloot ze toch maar weer mijn kant op te komen, ben meteen omgedraaid en weer door het bos terug. Ze is echt haar grenzen aan het verleggen, 2e jeugd ofzo.
Nu ga ik denk maar ff koffie drinken, mezelf weer genoeg opgewonden voor een dag![]()

Ja, toch maar weer los vandaag, wel onze gebruikelijke route.Jo-Anne schreef: ↑18 dec 2020, 10:27Yvonne schreef: ↑17 dec 2020, 09:22Vandaag geen rustige wandeling, was vroeger dan normaal en liep een keer anders, langs een groot stuk landbouwgrond, in het midden zit iets, ik dacht een soort kraai, maar zat zo stil dat ik nog ff dacht van het is nep. Eerst reageerde Gizmo niet, maar ja ze ging er toch maar op af, super ver van mij af, ze was er bijna en het vloog weg.
Nou ja vloog, in de lucht zweefde heteen roofvogel dus. Hoor wel eens van die horror verhalen met roofvogels. Na veel geschreeuw van mij, besloot ze toch maar weer mijn kant op te komen, ben meteen omgedraaid en weer door het bos terug. Ze is echt haar grenzen aan het verleggen, 2e jeugd ofzo.
Nu ga ik denk maar ff koffie drinken, mezelf weer genoeg opgewonden voor een dag![]()
![]()
Durf je Gizmo nu nog los te laten?