Vies
Re: Vies
Oh wat sketerig die badjasjes zo
Hier nog droog maar het is sowieso overal nat en prut van de afgelopen tijd.
L&K hebben ook echt nergens problemen mee hè, moet ik een badjas aan jahoor, moet ik in de gootsteen jahoor 
Hier nog droog maar het is sowieso overal nat en prut van de afgelopen tijd.

Terwijl ik Luna aan het afspoelen bent zit Kissy in de gang te jammeren, Ohhh ik ben zo zielig hier alleen
Wat gebeurd er verder, kom ik met de droge was naar de slaapkamer ,heeft Luna ff het trapje verplaatst
staat altijd tegen het bed zodat ze daar zelf op en af kan

Zo kan ik je goed in de gaten houden terwijl je de was aan het vouwen bent

Wat gebeurd er verder, kom ik met de droge was naar de slaapkamer ,heeft Luna ff het trapje verplaatst

Zo kan ik je goed in de gaten houden terwijl je de was aan het vouwen bent

Ideaal he die badjasjes.
Ik denk dat de meiden straks ook wel vaak vies zullen zijn van het bos enzo. Moet nog op zoek naar een jasje wat ook de buik bedekt.
Zeker nu Daisy op haar rug bijna kaal is, zal het fijn zijn als ze met het koud natte weer een goed jasje zou hebben. Meisje wordt ineens oud nu.
Ik denk dat de meiden straks ook wel vaak vies zullen zijn van het bos enzo. Moet nog op zoek naar een jasje wat ook de buik bedekt.
Zeker nu Daisy op haar rug bijna kaal is, zal het fijn zijn als ze met het koud natte weer een goed jasje zou hebben. Meisje wordt ineens oud nu.
Dat is nog best wel moeilijk denk ik zo`n jasje wat het buikje bedekt. Ik ben daar ook wel eens naar op zoek geweest.Jolanda schreef: ↑22 dec 2020, 12:01Ideaal he die badjasjes.