Wat is dat toch.....

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Jo-Anne
Site Admin

Wat is dat toch.....

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 12:55

Ooit was er hier op het forum dat het niet genoeg over hondjes zou gaan toen is het kookwatetenwevandaagtopic verdwenen en de spelletjes. Maar ik begrijp niet in een tijd dat we allemaal thuis zitten en makkelijk een foontje hebben heel makkelijk hier foto`s kunnen uploaden, dat het toch zo stil is op het forum. Je kunt hier facebook delen enz. je kunt hier samen kletsen in de clep-bar je foto`s delen over je :woefwoef :woefwoef :woefwoef het hoeft allemaal niet veel en jullie zijn er allemaal wel maar toch. Wat is dat nou, niet gezellig genoeg??? eerst was de clep-bar anders namelijk alles stond bij elkaar is dat leuker als aparte topics? :denken :applaus Delen jullie op facebook ook niet? geen foto`s? :partydance en dit is niet omdat ik jullie wil dwingen of zo hoor helemaal niet zelfs, ben blij met jullie allemaal :loveheart ik vraag het me gewoon af.

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Wat is dat toch.....

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 15:19

Loraine schreef:
15 jan 2021, 13:36
Ik maak zelden foto's of filmpjes die ik leuk genoeg vindt om te delen. 🤣
En vaak geen interessante dingen om te delen, tenzij je de 20kg baal zaagsel die vandaag binnen kwam en de 15kg baal hooi die eerdaags verwacht wordt interessant genoeg vindt. 😜
Ahw Loraine het hoeft toch niet allemaal perfect te zijn met foto`s van je lievelingen. En dingen die jij niet interessant vind is miscchien best leuk om ffe te delen. :loveheart :ffedenken dat zul je pas weten als je het plaatst, dit is een forum weet je met reacties die je kunt krijgen. :woefwoef

thx voor je reactie :zwaai
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 15 jan 2021, 15:29

Sinds 1/12/20 heb ik een andere funktie.
En daar hoort bij dagdienst van ma-vr
Dus mijn tijd voor het forum is helaas minder geworden.

:cry:

Probeer wel n het weekend wat tijd te maken..
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 15 jan 2021, 15:47

nou dacht ook al eerder er is een " lockdown "op het forum
wel jammer, er kan hier van alles gedeeld
denk dat L & K het meest te bewonderen :gniffel zijn hier op het forum :Foto mooi of niet mooi, lief of ondeugend, slapend in wat voor houding dan ook :dogpet
vrouwtje is niet erg in vorm nu, medicatie helpt nog niet optimaal
vanmorgen om 9 uur tel. van hh hulp, één van d´r zoontjes ziek dus :oldtimer had ik zelf wat extra te doen in huis

vraagje
woont er niemand ergens waar sneeuw gevallen is ?
haha lekker belangrijk maar zag net op fb dat er sneeuw gevallen is in bepaalde delen van het land
hier dus niet en ik zou daar nou juist ff van kunnen genieten

zo nu m´n thee drinken en dan met de hondjes naar buiten :lopen
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2021, 15:55

Mij valt op dat er eigenlijk alleen gereageerd wordt op foto's.
Een voorbeeld hiervan is dat Loraine een uitgebreide update (zonder foto's) gegeven heeft over Divka. De reacties hierop zijn minimaal.
Beetje jammer, want Loraine is super goed bezig.

Zelf plaats ik ook niet veel. Foto's maken in de winter vind ik gedoe. Telefoon zit diep verstopt, koude handen etc.
Tuurlijk kan ik binnen foto's maken, maar daar komt het dan weer niet van. Ben aan het klussen en ja ik werk ook nog 32 uur per week. De laatste maand helaas weer thuis. Ook op FB ben ik niet echt actief.

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2021, 15:57

Jo-Anne schreef:
15 jan 2021, 15:19
Loraine schreef:
En vaak geen interessante dingen om te delen, tenzij je de 20kg baal zaagsel die vandaag binnen kwam en de 15kg baal hooi die eerdaags verwacht wordt interessant genoeg vindt. 😜
Ahw Loraine het hoeft toch niet allemaal perfect te zijn met foto`s van je lievelingen. En dingen die jij niet interessant vind is miscchien best leuk om ffe te delen. :loveheart :ffedenken dat zul je pas weten als je het plaatst, dit is een forum weet je met reacties die je kunt krijgen. :woefwoef

Jo-Anne, juist Loraine is actief op het forum. Weliswaar zonder foto's, maar zij plaatst wel haar avonturen en voortgang met Divka, waar dan weer niet of nauwelijks op gereageerd wordt.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 16:01

Lise schreef:
15 jan 2021, 15:57
Jo-Anne schreef:
Loraine schreef:

Jo-Anne, juist Loraine is actief op het forum. Weliswaar zonder foto's, maar zij plaatst wel haar avonturen en voortgang met Divka, waar dan weer niet of nauwelijks op gereageerd wordt.
Lise schreef:
15 jan 2021, 15:55

Een voorbeeld hiervan is dat Loraine een uitgebreide update (zonder foto's) gegeven heeft over Divka. De reacties hierop zijn minimaal.

Jij reageerd ook niet op haar topic over Divka bijv. waarom niet best jammer :geenidee want je hebt een punt hier.Is toch leuk als je even had gezegd wat je nu hier zegt. Dat ze goed bezig is met haar Divka. Door dit topic komt het nu toevallig naar voren.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2021, 16:25

Jo-Anne schreef:
15 jan 2021, 16:01
Lise schreef:
Jo-Anne schreef:

Lise schreef:

Jij reageerd ook niet op haar topic over Divka bijv. waarom niet best jammer :geenidee want je hebt een punt hier.Is toch leuk als je even had gezegd wat je nu hier zegt. Dat ze goed bezig is met haar Divka. Door dit topic komt het nu toevallig naar voren.
Op het laatste bericht van Loraine heb ik inderdaad niet gereageerd. Op haar voorlaatste topic waarin zij meldt aan het fietsen te zijn met Divka wel. Ik ga dankzij haar, dus binnenkort met Pepper fietsen (waar dus ook weer niet op gereageerd wordt).

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 16:41

Lise schreef:
15 jan 2021, 16:25
Jo-Anne schreef:
15 jan 2021, 16:01
Lise schreef:

Lise schreef:

Op het laatste bericht van Loraine heb ik inderdaad niet gereageerd. Op haar voorlaatste topic waarin zij meldt aan het fietsen te zijn met Divka wel. Ik ga dankzij haar, dus binnenkort met Pepper fietsen (waar dus ook weer niet op gereageerd wordt).
Oh ja in dat topic staat dat je een mooi weer fietser bent :gniffel Nou leuk. Als je die springer nog wilt hebben hoor ik het wel.
Misschien en dat is niet om het èèn of ander dat er niet zoveel op gereageerd wordt is dat Loraine zelf niet zo actief is met haar reacties op andere leden, ik weet het niet hoor maar dat zou kunnen, zo werkt dat nou eenmaal. Als het constant van 1 kant komt denken de mensen tja :ffedenken Geloof dat corrie dat ook al eens naar voren heeft gebracht.

Maar zonder het nu persoonlijk te maken want ik ben blij met Loraine en haar tweetal, dat ik haar vroeg op dit forum te komen gaf ze me nog een goeie tip en sindsdien is ze hier. Zonder het persoonlijk te maken vind ik het tof dat je eerlijk reageert :goedzo maar vind het ontzettend jammer dat we niet veel zien van je drietal want die zijn zo leuk :dogpet :dogpet :dogpet
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 16:46

Zynaluna schreef:
15 jan 2021, 15:29
Sinds 1/12/20 heb ik een andere funktie.
En daar hoort bij dagdienst van ma-vr
Dus mijn tijd voor het forum is helaas minder geworden.

:cry:

Probeer wel n het weekend wat tijd te maken..
Dank u Roman voor u reactie. Ik weet het gelukkig maakt u nog wat tijd in het weekend heel tof we zien u dames graag :woefwoef :woefwoef :)
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 16:49

Corrie schreef:
15 jan 2021, 15:47
nou dacht ook al eerder er is een " lockdown "op het forum
wel jammer, er kan hier van alles gedeeld
denk dat L & K het meest te bewonderen :gniffel zijn hier op het forum :Foto mooi of niet mooi, lief of ondeugend, slapend in wat voor houding dan ook :dogpet
vrouwtje is niet erg in vorm nu, medicatie helpt nog niet optimaal
vanmorgen om 9 uur tel. van hh hulp, één van d´r zoontjes ziek dus :oldtimer had ik zelf wat extra te doen in huis

vraagje
woont er niemand ergens waar sneeuw gevallen is ?
haha lekker belangrijk maar zag net op fb dat er sneeuw gevallen is in bepaalde delen van het land
hier dus niet en ik zou daar nou juist ff van kunnen genieten

zo nu m´n thee drinken en dan met de hondjes naar buiten :lopen
Arme Corrie helpt er niks :cry:
Ja gelukkig zijn L&K er altijd :love :love heel gezellig. :lopen

Oh Corrie nog geen sneeuw hier maar er komt een berg aan hoor we gaan ons best doen :applaus
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 15 jan 2021, 16:59

Hier ook nog geen sneeuw
Maar er zal morgen een berg vallen Leuk voor Luca gaan we in de sneeuw :run :run
Luca sta te miepen hij wil eten is een hondje van de klok net als het vrouwtje :gniffel
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2021, 19:17

Loraine schreef:
15 jan 2021, 18:59
Klopt dat ik niet zo actief ben qua reageren in andere topics, dat komt omdat ik regelmatig gewoon geen zin heb om topics bij te houden of geen fijne reactie weet te schrijven (en hem dan maar niet verzend) of ik ben zo druk dat ik denk 'straks ff reageren' om dat vervolgens volkomen te vergeten omdat ik met mijn gedachten alweer totaal ergens anders mee bezig ben of er iets tussendoor kwam wat me heeft afgeleid ofzo. :roll:
En soms lees ik een topic maar is alles al gezegd of spreekt het onderwerp me niet zo aan ofzo waardoor ik het topic niet open of weer wegklik.
Dat het (mogelijk) als gevolg heeft dat anderen minder/niet op mij reageren heb ik ook absoluut geen probleem mee. ;)

Ik heb weleens overwogen om een topic (of meerdere) te openen om elkaar beter te leren kennen (vragenlijstjes, hobby's dat soort dingen) of juist topics over de dingen waar ik nu mee bezig ben (of ga) buiten de hondjes om.
Maar na de discussie in het 'wat eten we vandaag' topic weet ik niet of het iets is waar men op zit te wachten. :gniffel
Loraine, in ieder geval zou ik het leuk vinden om elkaar beter te leren kennen d.m.v. een topic. Ik vind dit echt heel iets anders dan "wat eten wij vandaag" .

Lise

Bericht door Lise » 15 jan 2021, 19:35

Zonder het persoonlijk te maken vind ik het tof dat je eerlijk reageert :goedzo maar vind het ontzettend jammer dat we niet veel zien van je drietal want die zijn zo leuk :dogpet :dogpet :dogpet

Vers van de pers
Afbeelding

Blondie en Blackie. Max (senior 14,5 jaar) en Pepper (junior 4 jaar)

Last but not least: Twister, de enige echte Shih Tzu van mijn roedeltje
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 15 jan 2021, 19:56

leuk Lise, de oudste en jongste samen :love
wat is Twister kort, pas bij trimmer geweest of zelf gedaan
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 jan 2021, 22:22

Yin & Yang ....Max en Pepper :love :love

Twister lekker kort :love hier werkt de trimster (nog) niet. Heerlijk koppie :loveheart :woefwoef

:cool
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 16 jan 2021, 10:07

Goedemorgen.
Ik lees mee, reageer , maar inderdaad niet iedere dag. Nu in corona tijd, ik maak niets meer mee, geen boodschappen doen, geen honden training , geen tram of bus, niets. Maar misschien heb ik binnenkort wel een nieuwtje en dat horen jullie zeker. Nog 2 weken wachten, hoop ik. Als de gemeente meewerkt.
Corrie, :applaus hier ook nog geen sneeuw.
Diki heeft nog nooit sneeuw gezien, wel heel veel pekel, hier op straat.
Ben zo benieuwd, morgen voor ons misschien, hoop dat er nog een beetje lig als ik wakker word.

Oh ja, gisterochtend de teken docente op bezoek voor een kopje koffie, nam ze zelf mee, gezellig met winterjas aan voor het huis gezeten, haar lessen liggen nu ook weer stil. Was bere gezellig, ik geloof dat dit wel de 4e persoon was die voor mij op bezoek kwam, :gniffel sinds maart vorig jaar. Ze nam , zo lief, twee stukken pastelmat, zeg maar het papier waarop ik teken mee, kan ik weer even vooruit. Haar motto, stayindoor.

Ientje

Bericht door Ientje » 16 jan 2021, 10:08

Of te wel, niet de deur uit voor iets wat ik je kam leveren.

Corrie

Bericht door Corrie » 16 jan 2021, 10:56

@ Ientje
een nieuwtje :surprised ohhh je houd de spanning erin, ben benieuwd
durf jij helemaal niemand binnen te laten, hier ook alleen maar zoon met schoondochter
of kleindochter en kleinzoon of kleindochter met vriend
zelf komen we verder ook nergens, heel erg saai
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 16 jan 2021, 11:02

Corrie schreef:
15 jan 2021, 19:56
leuk Lise, de oudste en jongste samen :love
wat is Twister kort, pas bij trimmer geweest of zelf gedaan
Twister en Pepper zijn afgelopen donderdag naar de trimster geweest.

Als het dierenwelzijn in gevaar komt, mag er getrimd worden. Dus hebben mijn trimster en ik samen besloten dat het voor het welzijn van Twister en Pepper beter was dat ze getrimd werden :) . Je mag zelf niet naar de trimsalon, maar de trimster moet de hond bij je thuis ophalen en weer terug brengen.

BTW mijn al twee keer uitgestelde kapper afspraak staat nu gepland op 12 februari. Ik ben benieuwd of het deze keer gaat lukken.

Plaats reactie