Tandsteen zit er ook weer op, maar daar wacht ik nog mee hoor!
Hoe gaat het bij jullie dierenarts, mogen jullie er ook niet bij blijven ?

Noa en Lindi schreef: ↑26 jan 2021, 15:58Vandaag met Lindi naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse check. Ik mocht niet mee de behandelkamer in ook níet met mondkapje.en moest Lindi afgeven en ik mocht wachten in de wachtkamer. Ik vind dit niet prettig dat dit zo gaat tegenwoordig.Lindi heeft een hartruisje maar was niet erger geworden.Wel is ze te dik en moet afvallen, ze weegt 9.2 kg.er moet zeker ruim één kilo af, dus werk aan de winkel. Ok weer de vaccinaties gehad, deze keer de cocktail
Tandsteen zit er ook weer op, maar daar wacht ik nog mee hoor!
Hoe gaat het bij jullie dierenarts, mogen jullie er ook niet bij blijven ?![]()
Vinden jullie het niets om te laten titeren?Ientje schreef: ↑26 jan 2021, 16:49Ik laat sinds vorig jaar ,,de dierenarts aan huis,, komen voir enting , Ideaal. Dit is in overleg met de eigen dierenarts vanwege vervoersprobleem. Ze werken ook goed samen, heb ik gemerkt. Bij de eigen da mag ik mee naar binnen, hangt een scherm tussen ons in, boven de tafel. Bij de spoedkliniek, is het hond afgeven en wachten.

Vinden jullie het niets om te laten titeren?Jo-Anne schreef: ↑27 jan 2021, 18:39Noa en Lindi schreef: ↑26 jan 2021, 15:58Vandaag met Lindi naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse check. Ok weer de vaccinaties gehad, deze keer de cocktail

altijd fijn om te horen dat alles in orde is met de doggies