Het grote bos ontdekken

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Het grote bos ontdekken

Bericht door Jolanda » 23 feb 2021, 15:39

Net met de meiden naar het grote bos geweest. Wat een heuvels zeg..(al zie je het niet echt op de foto's)...leek wel alsof ik in het buitenland was. Echt prachtig. En terwijl er twee roofvogels boven ons vlogen rende er ineens een vos langs ons heen. Heerlijk genoten. Volgende keer de draagzak voor Abigail mee dan kan ik wat langer en verder.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Het grote bos ontdekken

Bericht door Corrie » 23 feb 2021, 15:55

bofkont om dit bos zo dicht bij te hebben :cheer
genoeg te ontdekken voor de meisjes :dogwalk en voor jou ook, :wow het is echt wel te zien hoor dat het heuvelachtig is
zo te zien rustig daar :woefwoef
:cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 23 feb 2021, 16:15

Ja echt heerlijk.
Helaas niet echt rustig, was zelfs knap druk. Maar ja het is vakantie dus hoop dat het tijdelijk is.
Abigail had er moeite mee dus voor haar de volgende keer draagzak mee. Ik wil kijken of ik via het bos bij kasteel Doorwerth kan komen. Schijnt half uurtje lopen te zijn.

Lise

Bericht door Lise » 23 feb 2021, 18:44

Ik ben wel eens een weekend in Doorwerth geweest en kan me de heuvels nog heel goed herinneren. Het is prachtig daar.

Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe stekkie?

Jolanda

Bericht door Jolanda » 24 feb 2021, 12:39

Ik had zulke heuvels niet verwacht. Echt prachtig.

Ben redelijk gewend. Nu nog de omgeving leren kennen.

Lise

Bericht door Lise » 24 feb 2021, 14:29

Jolanda schreef:
24 feb 2021, 12:39
Ik had zulke heuvels niet verwacht. Echt prachtig.

Ben redelijk gewend. Nu nog de omgeving leren kennen.
Goed bezig Jolanda. Ik vind het knap hoe je met alle veranderingen in je leven omgaat.
Doorwerth en omgeving zijn prachtig. Zie het als een soort van "ontdek je plekje".

Jolanda

Bericht door Jolanda » 24 feb 2021, 17:34

Dank je wel :love

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 feb 2021, 18:47

Prachtig zeg wat een mooie omgeving beschik jij over. Mensen kunnen daar hard fietsen ook zie ik, das minder. Maar je moet wel een goeie conditie hebben dan heuvel op heuvel af :gniffel Soms echt hoog hoor. Prachtige foto`s Jolanda lief dat je ons mee laat genieten. :xlove
Meisjes genieten ook zo te zien. Kathy weer naar huis? :ffedenken
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 25 feb 2021, 20:24

Mooi, op de foto’s lijkt het wel verlaten. Het is zowiezo drukker tegenwoordig in het bos.
Soms denk ik wel eens wat doen jullie hier allemaal :ffedenken, maar er is natuurlijk helemaal niets van mij bij, maar tis vreemd zo. Paar weken geleden leek het wel file lopen in het weekend :gniffel

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 feb 2021, 20:48

Yvonne schreef:
25 feb 2021, 20:24
Mooi, op de foto’s lijkt het wel verlaten. Het is zowiezo drukker tegenwoordig in het bos.
Soms denk ik wel eens wat doen jullie hier allemaal :ffedenken, maar er is natuurlijk helemaal niets van mij bij, maar tis vreemd zo. Paar weken geleden leek het wel file lopen in het weekend :gniffel
Bij jullie ook al zo druk, whaaa zo goed gezegd wat doen ze hier allemaal :gniffel Ik vind het ook zo vreemd zo niet te geloven lijkt wel een andere wereld tegenwoordig, zo anders. Zouden die mensen nog wel genieten van het bos zo in de file :ffedenken
Afbeelding

Plaats reactie