Spannend huidproblemen Daisy naar natuurpraktijk
Spannend huidproblemen Daisy naar natuurpraktijk
Zoals jullie weten tob ik al jaren met Daisy en haar allergieen. Ze heeft in december 2 zware ab kuren gehad en weer een lading prednison. Dit heeft even geholpen maar we zijn weer terug bij af.
Ze begint kaal te worden en haar hele huid is ontstoken. Nu gaat het genezen beter dankzij de aloe vera tip. Maar ze blijft krabben en bijten en zelfs s nachts weer.
Nou kwam ik een site tegen van Natuur praktijk Arnhem. Contact met haar opgenomen en ze denkt dat ze Daisy kan helpen. Ze zit voor dieren in Renkum dus dat is goed te doen.
Woensdag 3 maart heeft ze s middags nog plek. Spannend...
Ze begint kaal te worden en haar hele huid is ontstoken. Nu gaat het genezen beter dankzij de aloe vera tip. Maar ze blijft krabben en bijten en zelfs s nachts weer.
Nou kwam ik een site tegen van Natuur praktijk Arnhem. Contact met haar opgenomen en ze denkt dat ze Daisy kan helpen. Ze zit voor dieren in Renkum dus dat is goed te doen.
Re: Spannend
Ohh dat zou mooi zijn,
wat zou het fijn zijn voor Daisy
en ook voor jou als ze wat tegen die jeuk en krabben kan doen
ben benieuwd hoe of wat, misschien heeft Kelly voor haar doggies hier ook wat aan
idd spannend Jolanda, we horen het wel als je er geweest ben
ben benieuwd hoe of wat, misschien heeft Kelly voor haar doggies hier ook wat aan
idd spannend Jolanda, we horen het wel als je er geweest ben

Wat ontzettend vervelend. Ik hoop dat ze je kunnen helpen.
Tis soms een hele puzzel om erachter te komen wat iets is.
Tis soms een hele puzzel om erachter te komen wat iets is.
Hoever is Renkum van jou vandaan Jolanda, kun je daar zelf naar toe?Jolanda schreef: ↑19 feb 2021, 13:07Zoals jullie weten tob ik al jaren met Daisy en haar allergieen. Ze heeft in december 2 zware ab kuren gehad en weer een lading prednison. Dit heeft even geholpen maar we zijn weer terug bij af.

Ik vind het echt spannend en hoop toch zo dat ze iets kan doen.
Renkum is vlakbij dus daar kan ik zelf heen. Al heb ik nu al spanning want ben nog nooit naar Renkum geweest en ik ben zo'n stresskip.
Renkum is vlakbij dus daar kan ik zelf heen. Al heb ik nu al spanning want ben nog nooit naar Renkum geweest en ik ben zo'n stresskip.
Hey meis vandaag is het zover hè? Goed weer vandaag om te rijdenJolanda schreef: ↑19 feb 2021, 13:07Zoals jullie weten tob ik al jaren met Daisy en haar allergieen. Ze heeft in december 2 zware ab kuren gehad en weer een lading prednison. Dit heeft even geholpen maar we zijn weer terug bij af.

Nou wat een ervaring...
Uit de meeting kwam dat Daisy dus helemaal niet allergisch is voor pollen e.d. Waarschijnlijk ook geen voedselallergie dus dat gaan we weer uitproberen. Pfff nu al spannend.
Wel kan ze niet tegen metaal, rook, melkproducten, schaaldieren en nog wat maar daar komt ze nooit mee in aanraking.
Dus vandaar dat de edelsteen hanger de boel erger maakte...metaal. Ook haar etensbakje is rvs dus nu eet ze uit een schaaltje van mijn servies en voor de zekerheid Abby ook want schijnt vakee voor te komen.
Haar spijsvertering werkt niet zoals het hoort, haar maag is te zuur, haar huidje niet goed en ze heeft wat te korten zoals bijv een veel te laag kalium.
Ze krijgt nu 4 supplementen en ik moet met een week a anderhalf verschil merken. Over 8 weken weer een meeting.
Heb voor het eerst in jaren weer hoop.
Uit de meeting kwam dat Daisy dus helemaal niet allergisch is voor pollen e.d. Waarschijnlijk ook geen voedselallergie dus dat gaan we weer uitproberen. Pfff nu al spannend.
Wel kan ze niet tegen metaal, rook, melkproducten, schaaldieren en nog wat maar daar komt ze nooit mee in aanraking.
Dus vandaar dat de edelsteen hanger de boel erger maakte...metaal. Ook haar etensbakje is rvs dus nu eet ze uit een schaaltje van mijn servies en voor de zekerheid Abby ook want schijnt vakee voor te komen.
Haar spijsvertering werkt niet zoals het hoort, haar maag is te zuur, haar huidje niet goed en ze heeft wat te korten zoals bijv een veel te laag kalium.
Ze krijgt nu 4 supplementen en ik moet met een week a anderhalf verschil merken. Over 8 weken weer een meeting.
Heb voor het eerst in jaren weer hoop.
hoop doet leven Jolanda
wat voor supplementen krijgt Daisy
hoop zo dat het helpt
waarom dacht je dat ze allergisch was voor pollen /voedselallergie, is dat ooit onderzocht
in ieder geval een hele andere kijk op de huidproblemen van je smurfje
wat voor supplementen krijgt Daisy
waarom dacht je dat ze allergisch was voor pollen /voedselallergie, is dat ooit onderzocht
in ieder geval een hele andere kijk op de huidproblemen van je smurfje

-
Lise
Hoop zo dat dit gaat werken.
Eerlijk gezegd heb ik hier meer vertrouwen in dan AB kuren en Prednison, maar is mijn mening hé.
Eerlijk gezegd heb ik hier meer vertrouwen in dan AB kuren en Prednison, maar is mijn mening hé.
Ik ook hoor. Vandaar dat ik met Daisy al eens bij een hollistisch dierenarts geweest ben.
Zo blij dat ik over Hilda hoorde en ze zo dichtbij zit. Worden spannende weken, maar heb voor het eerst weer echt hoop.
Zo blij dat ik over Hilda hoorde en ze zo dichtbij zit. Worden spannende weken, maar heb voor het eerst weer echt hoop.
Re: Spannend huidproblemen Daisy naar natuurpraktijk
Wow best veel. Moet je ze allemaal tegelijk geven en hoe gaat het wordt het goed verdragen door Daisy of is dat nog te vroeg om te zeggen?

Fijn van je te horen, weet ik meteen waar je bakjes vandaan komen. Wat een mooi series heb jij.
Schaaldieren. Kijk dan ook uit met glucosamine, is vaak van schaaldieren. Is een supplement voor de gewrichten.
Schaaldieren. Kijk dan ook uit met glucosamine, is vaak van schaaldieren. Is een supplement voor de gewrichten.
Groenlipmossel........ mossel dus.