Wat eten we vandaag?
Re: Wat eten we vandaag?
nee eer dat je dan hier bent is het eten koud hoor
Ik ga nu lekker een kaneelbroodje opwarmen voor bij de thee.

Broccoli of snijbonen haha. Ik weet het nog niet.
Ligt er aan wat het goedkoopste is op dat moment. Nu heb ik hele snijbonen.
hihihihi net als hier dus. Geen smaakverschil tegenwoordig meer hoor. Vroeger deden mijn ouders altijd met zo`n molen die snijbonen snijden dat rook altijd heel erg lekker en er zat nog smaak aan ook meer als tegenwoordig

Ja zo'n molen moet een stuk sneller zijn.
Ik doe het met een klein santokumes. Kan ik er ook meerdere tegelijk snijden.
Ik doe het met een klein santokumes. Kan ik er ook meerdere tegelijk snijden.
Ik eet bijna geen vlees alleen als ik er echt zin in heb, ik verdraag het niet zo goed. Vandaag eet ik witlof met ham en kaas uit de oven met gekruide gebakken aardappeltjes, ham en kaas eet ik ook weinig. Dit heb ik in geen tijden gegeten, er kwam kort geleden een foto van voorbij op fb en toen kreeg ik er zin in.

Deze foto's heb ik van internet gehaald maar zo moet het er ongeveer gaan uitzien.

Deze foto's heb ik van internet gehaald maar zo moet het er ongeveer gaan uitzien.
Zo grappig dat je er dan trek in kreeg na die foto Marga. Hoop dat het gesmaakt heeft. Ik eet ook niet veel vlees.Marga. schreef: ↑28 mar 2021, 10:15Ik eet bijna geen vlees alleen als ik er echt zin in heb, ik verdraag het niet zo goed. Vandaag eet ik witlof met ham en kaas uit de oven met gekruide gebakken aardappeltjes, ham en kaas eet ik ook weinig. Dit heb ik in geen tijden gegeten, er kwam kort geleden een foto van voorbij op fb en toen kreeg ik er zin in.

Het heeft zeker gesmaakt, twee dagen maar liefst. Vandaag word het stamppot spitskool met gebakken ei ook voor twee dagen. Jij ook vrolijke Pasen.Jo-Anne schreef: ↑29 mar 2021, 11:26Zo grappig dat je er dan trek in kreeg na die foto Marga. Hoop dat het gesmaakt heeft. Ik eet ook niet veel vlees.Marga. schreef: ↑28 mar 2021, 10:15Ik eet bijna geen vlees alleen als ik er echt zin in heb, ik verdraag het niet zo goed. Vandaag eet ik witlof met ham en kaas uit de oven met gekruide gebakken aardappeltjes, ham en kaas eet ik ook weinig. Dit heb ik in geen tijden gegeten, er kwam kort geleden een foto van voorbij op fb en toen kreeg ik er zin in.
Deze foto's heb ik van internet gehaald maar zo moet het er ongeveer gaan uitzien.![]()
Ik heb gisteren macaroni gemaakt van macaroni op basis van kikkererwten, met veel groenten, kruiden en een pot pastasaus. Het smaakte prima, ik proefde geen verschil met normale macaroni.
Macaroni op basis van kikkererwten? had je die gewoon bij de supermarkt gekocht. Dan eet je best wel veel groenten in 1 keer.

Ik had een pak cadeau bij mijn boodschappen gehad van de Jumbo, ik krijg regelmatig producten om uit te proberen van ze. De macaroni is van Honig, ik zie net dat ze ook pasta van gele erwten en andere peulvruchten hebben. Ik verdraag veel deegproducten niet maar ben wel gek op macaroni, dus dit is de oplossing. Ik heb ook problemen met brood, dit los ik op door halve broden van verschillende soorten te kopen en iedere dag ander brood te eten, dit werkt voor mij. Hopelijk komt er ooit brood op basis van erwten of groenten die wel gewoon naar brood smaakt, er zijn tenslotte ook al pizzabodems op basis van groenten.

Verander je vaak van gedachten als je in de winkel bent met wat je gaat eten?

Verdraag je ook geen zuurdesem brood dan?Marga. schreef: ↑03 apr 2021, 10:28Ik heb ook problemen met brood, dit los ik op door halve broden van verschillende soorten te kopen en iedere dag ander brood te eten, dit werkt voor mij. Hopelijk komt er ooit brood op basis van erwten of groenten die wel gewoon naar brood smaakt, er zijn tenslotte ook al pizzabodems op basis van groenten.![]()