Wandelen

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Wandelen

Bericht door Jolanda » 26 apr 2021, 15:00

Net met de meisjes wezen wandelen. Abigail kan niet goed lopen dus hup de buggy gepakt.
Dan maar meteen op ontdekkingstocht in de omgeving. Zo kon ze stukjes lopen en de rest in de buggy. Daisy heeft maar even in de buggy gezeten en dreigde er toen uit te springen als ik haar er niet snel uit zou tillen :giller

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwam er helaas achter dat een paar mooie foto's te groot zijn voor het forum. Dus ik kan niet alles laten zien.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Wandelen

Bericht door Jo-Anne » 26 apr 2021, 15:15

Mooi ding zeg die buggy maar goed dat je die hebt nu! Nog wielrenners gezien? :gniffel ik zie daar zo`n mooi vlak pad lopen namelijk en ie fietsen haast overal....ik vind het zo leuk hoe ze zo met zijn tweetjes in die buggy zitten te kijken ook zo van stop nou maar mama :giller
Mooi daar in jou omgeving Jolanda.
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 26 apr 2021, 16:17

Och bespaar me... ik werd gek van de wielrenners. Denken dat het een racebaan is ofzo. Er was er èèn die normaal langs me ging, maar de rest echt rakelings.

De dames staan ook graag in de buggy...voorpootjes op de rand en flappies in de wind haha.

Ben ook heel blij met die buggy. Is inmiddels een oudje, maar hij doet het nog steeds gelukkig.

Och meis, het is hier prachtig en dat gebied ken ik nog totaal niet dus nog genoeg te ontdekken.

Corrie

Bericht door Corrie » 26 apr 2021, 16:30

Geweldig zoals ze in de buggy half staan :love het is voor hun ook allemaal nieuw
Goed Jolanda zoals je er op uittrekt met je smurfjes , had je van jezelf niet gedacht vorig jaar :gniffel
Prachtig daar
:cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 26 apr 2021, 16:53

Nee, ik had vorig jaar echt niet gedacht dat ik er in mijn upje op uit zou gaan hihi en ook niet dat ik me nu zo goed zou voelen.
Oke soms nog wel moeite met alleen zijn en heb door mijn angststoornis en ptss nog best wat dingen die ik moet overwinnen, maar het gaat al beter dan ik ooit had durven dromen.

Ja de smurfjes vinden het heerlijk hier. De ene keer wandelen we echt en de andere keer is het meer een snuffelwandeling hahaha en dan moet elk grasje, boom enzo besnuffeld worden hihi.
Zo fijn om ze zo happy te zien :love
Daarom ook zo sneu dat Abby nu niet kan wandelen en zon last heeft. Hoop echt dat er woensdag wat uit de meeting komt en anders naar de reguliere dierenarts. Maar dan krijg je meestal metacam en rust en klaar. Dus heb haar al traumeel gegeven en een druppel cbd olie.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 26 apr 2021, 17:04

:applaus top hoor
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 26 apr 2021, 18:57

Jolanda schreef:
26 apr 2021, 16:53
Nee, ik had vorig jaar echt niet gedacht dat ik er in mijn upje op uit zou gaan hihi en ook niet dat ik me nu zo goed zou voelen.
Oke soms nog wel moeite met alleen zijn en heb door mijn angststoornis en ptss nog best wat dingen die ik moet overwinnen, maar het gaat al beter dan ik ooit had durven dromen.

Ja de smurfjes vinden het heerlijk hier. De ene keer wandelen we echt en de andere keer is het meer een snuffelwandeling hahaha en dan moet elk grasje, boom enzo besnuffeld worden hihi.
Zo fijn om ze zo happy te zien :love
Daarom ook zo sneu dat Abby nu niet kan wandelen en zon last heeft. Hoop echt dat er woensdag wat uit de meeting komt en anders naar de reguliere dierenarts. Maar dan krijg je meestal metacam en rust en klaar. Dus heb haar al traumeel gegeven en een druppel cbd olie.
Jolanda, het is echt knap zoals je het oppakt en er op uit trekt. Fijn te lezen dat je je goed voelt. Je bent op de goede weg.

De smurfjes genieten ook en als zij genieten, geniet jij extra.
Ik hoop dat de DA met iets anders komt dan rust en Metacan voor Abby. Wat is er met haar aan de hand?
In ieder geval doet de buggy zijn werk goed. Ik heb dezelfde buggy. Altijd handig. Ik heb er kilometers mee gelopen met Noa (mijn eerste hondje). Lang wandelen was teveel voor haar, dus hup in de buggy en gaan.

Ientje

Bericht door Ientje » 27 apr 2021, 14:49

Hoi
Jolanda, ik heb echt bewondering voor je, hoe je het doet! Er op uit, met de honden. Je leven oppakt Super. Maar ik hoop dat Abby snel weer de oude is.
Hoe oud is hij?

Jolanda

Bericht door Jolanda » 28 apr 2021, 19:12

Dank jullie wel :love

Abigail is 11 jaar en zo kon bijna niet meer lopen.
Vandaag naar Hilda geweest voor Daisy haar 2e meeting en Abby haar 1e. Daar kwam wel wat uit wat het zou kunnen verklaren. Maak ik nog een verslagje van.

Plaats reactie