Molly ziek

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Yvonne

Molly ziek

Bericht door Yvonne » 30 apr 2021, 22:01

Met Molly naar de dierenarts geweest. Spugen vanochtend en heel veel bloed lag er overal, dacht nog ff ze is loops, maar al snel was het zoveel. Werd er nerveus van. Gelukkg konden we snel terecht. Echo gemaakt. Ernstige maag darm infectie. Heel de dag daar aan het infuus gelegen zodat de medicijnen beter zouden aanslaan. Nu is ze thuis, antibiotica en diaree remmers en dieet voer meegekregen. Ze was best levendig, maar nu ligt ze al uren op mijn schoot te slapen, heb geen gevoel meer in mijn benen :gniffel
Ben opgelucht, we zijn zo dol op haar :love
Het komt nu wel weer goed.

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Molly ziek

Bericht door Jo-Anne » 01 mei 2021, 08:51

Ohhh wat heftig. Gelukkig kon je snel terecht bij de dierenarts. Aan het infuus nog wel jeetje, dat doen ze inderdaad als die medicijnen snel moeten werken. Ach Molly toch hoe kom je nou aan zoiets ernstigs joh. Dikke knuff :loveheart :dogpet

Hihihi dat weten we hier niet hoor dat jullie helemaal gek op haar zijn :gniffel :love jullie zijn zo lief met elkaar. Wij genieten vaak mee daarvan. :loveheart Molly is een schat.

Hoe gaat het nu?
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 mei 2021, 09:00

Beterschap, dat is schrikken. Hoop dat het snel wat beter met haar gaat.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 mei 2021, 09:18

wat zullen jullie geschrokken zijn zeg en Molly :love dan moeten achterlaten voor infuus
uiteraard het beste en gelukkig is ze weer thuis :goedzo knap maar gauw op lieve Molly :dogpet
hoe reageerde Gizmo toen Molly weer thuis kwam :woefwoef
allemaal een goede nachtrust gehad, denk eigenlijk regelmatig ff kijken hoe het met haar ging
beterschap voor Molly
Afbeelding
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 01 mei 2021, 09:35

Thx. Het gaat stukken beter, ze heeft al mee gewandeld en is levendig genoeg.
Zo ziek als ze was, dan werken die medicijnen toch goed, gelukkig ook geen bloed meer.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 mei 2021, 11:02

fijn dat de medicijnen helpen :goedzo moet Molly die lang innemen :geenidee
hoe kan dat zo ineens hè zo´n ontsteking, gelukkig ook weer aan de wandel geweest :lopen
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 01 mei 2021, 16:38

Corrie schreef:
01 mei 2021, 11:02
fijn dat de medicijnen helpen :goedzo moet Molly die lang innemen :geenidee
hoe kan dat zo ineens hè zo´n ontsteking, gelukkig ook weer aan de wandel geweest :lopen
Raar hè, als een mens zo gebloed had was de ambulance voorgekomen, niet normaal. Ik kreeg bij de dierenarts toen ik haar ging ophalen, van alles mee, eerst de rekening, toen Molly, toen de pillen en dat was het, ik keek die vrouw aan. Dacht bij mezelf, heb hier net een godsvermogen afgerekend en krijg niet eens een diagnose, want de darm maag infectie was een vermoeden, ja zegt ze (dit was overigens de vrouw achter de bali, niet de dierenarts) er heerst een virus we horen het wel meer :surprised
Dus geen idee, een ontsteking in ieder geval, blij dat het verder geen ziekte is en dat het over is. De antibiotica moet ze afmaken een paar dagen denk ze moet 3 en een kwart pil per keer en nog een paar dagen diaree remmers.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 mei 2021, 16:41

Gelukkig dat het beter gaat. Niet fijn dat je geen echte diagnose hebt, waardoor en hoe en wat.

Lise

Bericht door Lise » 01 mei 2021, 20:34

Dat is flink schrikken Yvonne.

Gelukkig gaat het nu de goede kant op.

Truus

Bericht door Truus » 02 mei 2021, 14:22

Dat was zeker schrikken Yvonne
Fijn dat het beter ga met molly :love :love
Een dikke knuffel van Luca :loveheart
Afbeelding