Hier piept de zon ook even door de wolken
Wat is het toch stil
Re: Wat is het toch stil
Mooi zo'n stuk blauwe lucht en de dames op de uitkijk

Sorry, druk, druk, druk. Ik had een verjaardag dit weekend en mijn kleindochter kwam onverwacht logeren dus dan komt het forum even op een laag pitje te staan. Ik heb ook nog een zwangere buik en geslacht bekendmaking fotoshoot gedaan en dan moet ik de foto's ook na bewerken, heel erg leuk om te doen maar er gaat wel tijd in zitten. Dus soms schiet het forum er even bij in.
-
Lise
Het is dat het vroeg en lang licht is en alles mooi groen is, maar volgens mij was het afgelopen november veel lekkerder buiten.
Ik hoop op een mooie en lange nazomer.
Ik hoop op een mooie en lange nazomer.
Geen sorry hoor dit forum is er voor dat je effe kunt kijken je er thuis kunt voelen en wat kan posten en kan reageren of je nou dat met 1 woord doet of meer wil schrijven. Het is de bedoeling dat er wel gereageert wordt ja op verschillende posts, zeker op zo`n klein forum geeft toch een beetje saamhorigheid of discussie. Maar het moet zeker geen must zijn dat het een opgaaf wordt. Misschien mankeert er aan het forum wel watMarga. schreef: ↑25 mei 2021, 12:42Sorry, druk, druk, druk. Ik had een verjaardag dit weekend en mijn kleindochter kwam onverwacht logeren dus dan komt het forum even op een laag pitje te staan. Ik heb ook nog een zwangere buik en geslacht bekendmaking fotoshoot gedaan en dan moet ik de foto's ook na bewerken, heel erg leuk om te doen maar er gaat wel tijd in zitten. Dus soms schiet het forum er even bij in.

Ik vind dit een leuk forum, er is in mijn ogen helemaal niets mis mee. Ik denk omdat er buiten de forums zo veel social media beschikbaar is het soms gewoon een beetje te veel word. Ik heb buiten dit forum nog twee hondenforums waarvan ik op één redelijk actief ben en dan nog facebook waarop ik ook nog een fotopagina heb. Als ik dit allemaal serieus bij wil houden heb ik er bijna een dagtaak aan.Jo-Anne schreef: ↑25 mei 2021, 18:58Geen sorry hoor dit forum is er voor dat je effe kunt kijken je er thuis kunt voelen en wat kan posten en kan reageren of je nou dat met 1 woord doet of meer wil schrijven. Het is de bedoeling dat er wel gereageert wordt ja op verschillende posts, zeker op zo`n klein forum geeft toch een beetje saamhorigheid of discussie. Maar het moet zeker geen must zijn dat het een opgaaf wordt. Misschien mankeert er aan het forum wel watMarga. schreef: ↑25 mei 2021, 12:42Sorry, druk, druk, druk. Ik had een verjaardag dit weekend en mijn kleindochter kwam onverwacht logeren dus dan komt het forum even op een laag pitje te staan. Ik heb ook nog een zwangere buik en geslacht bekendmaking fotoshoot gedaan en dan moet ik de foto's ook na bewerken, heel erg leuk om te doen maar er gaat wel tijd in zitten. Dus soms schiet het forum er even bij in.dat wat er met het vorige forum wel was zie ik nu gewoon niet meer. Sta open voor alle suggesties
![]()