Weer na de DA geweest
Weer na de DA geweest
De 6 weken zijn om voor Luca en is niet veel op geschoten
Heeft nog steeds jeuk ,met het pilletje was het iets minder, had 2 weken geen pilletje meer en de jeuk is weer helemaal terug.
Vanmiddag na de DA geweest en Luca is bloedt geprikt
Over 14 dagen horen we de uitslag kan iets eerder zijn, ben zo benieuwd of er wat uit komt.
Luca heeft alleen maar jeuk achter zijn oortjes en zijn pootjes ,ze heeft een mooi rose huidje en zijn huidje is niet kapot of zo.
Heeft nog steeds jeuk ,met het pilletje was het iets minder, had 2 weken geen pilletje meer en de jeuk is weer helemaal terug.
Vanmiddag na de DA geweest en Luca is bloedt geprikt
Over 14 dagen horen we de uitslag kan iets eerder zijn, ben zo benieuwd of er wat uit komt.
Luca heeft alleen maar jeuk achter zijn oortjes en zijn pootjes ,ze heeft een mooi rose huidje en zijn huidje is niet kapot of zo.

Re: Weer na de DA geweest
ben benieuwd Truus wat er uit het onderzoek komt
sneu voor Luca dat hij maar jeuk blijft houden, dus dikke knuff voor je ventje
sneu voor Luca dat hij maar jeuk blijft houden, dus dikke knuff voor je ventje

He Truus wat is dat toch naar als je hond zoveel jeuk heeft.
Toch wel raar dat hij krabt maar hiervan geen tekenen op de huid zijn te zien, je zal bijna aan luchtkrabben gaan denken. Lotus heeft last van allergieën en buiten dat haar haar uitvalt raakt de huid ook geïrriteerd. Heel vervelend een hond met jeuk, ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.
Sterkte.
Sterkte.
Zeker raar dat Luca krabt maar zijn huid gewoon mooi is. En ja jammer genoeg komt syringomyelie ook bij de Yorkshire voor.Marga. schreef: ↑02 jun 2021, 09:54Toch wel raar dat hij krabt maar hiervan geen tekenen op de huid zijn te zien, je zal bijna aan luchtkrabben gaan denken. Lotus heeft last van allergieën en buiten dat haar haar uitvalt raakt de huid ook geïrriteerd. Heel vervelend een hond met jeuk, ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.
Sterkte.
Drukt Luca zijn koppie weleens tegen de bank, muur of in je hand, knie Truus?

Jo-Anne schreef: ↑03 jun 2021, 07:07Zeker raar dat Luca krabt maar zijn huid gewoon mooi is. En ja jammer genoeg komt syringomyelie ook bij de Yorkshire voor.Marga. schreef: ↑02 jun 2021, 09:54Toch wel raar dat hij krabt maar hiervan geen tekenen op de huid zijn te zien, je zal bijna aan luchtkrabben gaan denken. Lotus heeft last van allergieën en buiten dat haar haar uitvalt raakt de huid ook geïrriteerd. Heel vervelend een hond met jeuk, ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.
Sterkte.
Nee dat doe die niet Jo-Anne

Gelukkig maar Truus dat Luca niet met zijn koppie ergens tegenaan wrijft. Maar ik moest doordat de huid ondanks het krabben niet aangedaan is net als Jo-Anne aan cm/sm denken. Misschien toch iets om in je achterhoofd te houden, ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen.Truus schreef: ↑03 jun 2021, 21:07Jo-Anne schreef: ↑03 jun 2021, 07:07Zeker raar dat Luca krabt maar zijn huid gewoon mooi is. En ja jammer genoeg komt syringomyelie ook bij de Yorkshire voor.Marga. schreef: ↑02 jun 2021, 09:54Toch wel raar dat hij krabt maar hiervan geen tekenen op de huid zijn te zien, je zal bijna aan luchtkrabben gaan denken. Lotus heeft last van allergieën en buiten dat haar haar uitvalt raakt de huid ook geïrriteerd. Heel vervelend een hond met jeuk, ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.
Sterkte.
Nee dat doe die niet Jo-Anne