Keira en de liefde voor je hond....

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Keira en de liefde voor je hond....

Bericht door Jo-Anne » 26 mei 2021, 16:09

Deze man is "supervet" misschien hebben jullie die serie weleens gezien op tv. Hij is een zeer meelevende dierenarts. Nu is zijn eigen hond Keira, zijn steun en toeverlaat zoals hij zelf altijd zegt aangereden. Wat hij al jaren doet uit huis vertrekken hond niet aan de lijn klein stukje hij doet de deur open van de auto wat hij altijd doet en Keira word aangereden, op dat tijdstip is er nooit verkeer. Deze auto reed te hard. Je ziet hier een verslagen man die niet snapt wat er zo snel mis kon gaan. Zelf kan hij niet meer denken dus zijn team neemt het over.

Van de week wilde ik vroeg gaan wandelen ik doe de deur altijd open Kareltje naar buiten die plast dan altijd effe en dan de auto in. In minder dan een minuut was hij gaan wandelen op zichzelf de straat uit.......zag hem nog net aan het einde van de straat....dit heeft hij nog nooit gedaan. Gelukkig niets gebeurd :love gelukkig gelukkig.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Keira en de liefde voor je hond....

Bericht door Jo-Anne » 26 mei 2021, 16:53

Ja en je ziet hè het kan je altijd overkomen deze man let altijd op deed zijn ding en binnen een seconde was het raak. Maar hoe hij dit beleefd werkelijk nadat hij zoveel honden heeft gered. Ik let ook altijd op weet precies wat ik doe ik weet ook inmiddels wat dat is met de kleine Karel man die straat uitlopen, waarom hij dat doet.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 26 mei 2021, 19:14

ik heb de serie nog nooit gezien, maar vreselijk als dierenarts zijnde dat je je eigen hond niet kan redden
zie het gelijk weer voor me dat wij (Henk) het hondje van onze dierenarts onder de auto kregen :cry:
we komen heel rustig de straat inrijden waar hij woont, zie dochter met vriendinnetje bij de voordeur staan en ook hun hondje
zie in m´n andere ooghoek dat aan de andere kant van de straat iemand loopt met een hond, denk nog als tie nu maar niet oversteekt en pfffttt en in een flits gaat ie en komt onder de achterwielen van de auto
de praktijk was daar om de hoek, gelijk daar heen gegaan in shock , ernstig inwendig gewond, moest inslapen, dit vergeet ik van m´n leven niet meer

wat zal jij ook geschrokken zijn Jo-Anne dat Kareltje ineens de straat inliep in plaats van naar de auto, gelukkig goed afgelopen

moet hier ook altijd goed opletten, ze zijn zo vlug, gelukkig komen ze gelijk weer terug als ik roep
eerst stoep, dan strook gemeente struiken, geparkeerde auto´s en omdat het parking is rijden ze langzaam maar toch hé, als ze iets zien bv een kat dan gaan ze :run
hoop het nooit mee te maken
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 27 mei 2021, 10:17

Oh wat een nachtmerrie voor dit baasje, zelf dierenarts en dan je eigen hond niet te kunnen helpen.
Ik heb de serie gezien van die dierenarts die vele dieren geholpen heeft, ze noemen hem wel de bionische dierenarts.
De serie was te zien op zondagavond op rtl5.Nu is er een andere serie van dierenartsen te zien , is wel een herhaling maar mooi om te zien vind ik elke keer weer.
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jun 2021, 09:00

Ik ga het filmpje even niet kijken, ik zit de laatste week nogal hoog in mijn emotie maar wat erg voor deze dierenarts.
Ik ben Coco een cairn terrier van één jaar verloren door een ongeluk, hij is de weg opgerend en onder een tractor gekomen toen mijn zoon met hem aan het wandelen was. Het was de hond van mijn dochter, zij zat op school toen het gebeurde en ik was aan het werk. Heel verdrietig.
Bij Balou is toen hij pup was de riem een keer uit mijn hand geglipt, hij rende richting een hek waar hij onderdoor kon en waarachter twee herders zaten. Ik kon gelukkig vlak voor hij bij het hek was op de riem gaan staan wat hem bijna een gebroken nek opleverde. Ik heb gelijk een flexi waarmee ik meer grip op het handvat heb en een tuigje gekocht zodat Balou zijn nekje intact blijft. Met Lotus heb ik gelukkig nog nooit zo iets mee gemaakt maar ik weet wel dat dit regelmatig gebeurd. De chihuahua van de zus van mijn schoonzoon is de deur uit geglipt en voor de deur doodgereden en de chihuahua van de zoon van mijn buren is bij de andere buren onder het hek door gegaan en doodgebeten door hun bordeauxdog. Dit zijn al meerdere gevallen erg dichtbij. Lotus probeert altijd als eerste bij de deur te zijn als de bel gaat, ik neem haar op de arm of zet haar eerst in de ren voor ik de deur open, die aan de deur staat wacht maar even de veiligheid van mijn honden gaat voor.

Plaats reactie