stoute schoenen

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

stoute schoenen

Bericht door Corrie » 03 jul 2021, 10:52

ik dacht vanmorgen trek m`n stoute schoenen aan :gniffel en ga met de hondjes naar de wijk Zuilenstein :lopen
misschien zie ik daar Ientje met Diki scharrelen :dogwalk ,maar helaas :cry:
het was trouwens een hele tippel en heb geen goed oriëntatie vermogen dus liep daar wat te dwalen en wilde eigenlijk naar Kokkebogaard om de hondjes daar vrij te laten lopen en snuffelen, is weer eens wat anders. de weg gevraagd tja dan moet u daar over het bruggetje en dan zus en zo maar we zijn er nooit gekomen :cry:
intussen was het al aardig warm en de dames hadden er volgens mij goed de pé in :woefwoef dus maar de weg terug gezocht en kwam natuurlijk heel ergens anders uit :mrgreen:

deze kwamen luid kwakend de wal op toen we langs liepen
Afbeelding

nog een leuk stukje

Afbeelding

van huis weg 6.45 uur en terug 8.35 uur, helemaal gesloopt en met recht "stoute schoenen" want had een blaar op m´n rechter hiel, de schoenen waar ik altijd de lange wandelingen deed gisteren in de container gegooid want die waren echt versleten

voor herhaling vatbaar nou echt niet :oldtimer

weer thuis en de buikjes vol ging Luna op d´r gemak

Afbeelding

Kissy lag te kijken en dacht wat is er met vrouwtje aan de hand want die liep te mompelen en te zuchten :gniffel

Afbeelding

zo nog ff een bakkie en dan een klein rondje :lopen

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: stoute schoenen

Bericht door Jo-Anne » 03 jul 2021, 11:07

Nou Corrie je durfde hoor wel een eindje lopen inderdaad en zonder goeie schoenen is dat niks. Ik moet ook nieuwe maar kan nergens goeie vinden allemaal zo smal die wandelschoenen krijg je geheid last van je voeten. Wel heel anders daar ja waar je was. Is daar waar Ientje woont? En er staat daar een bankje je had gerust even kunnen gaan zitten daar :ffedenken :gniffel

Ik ga ook nog een bakkie doen :zwaai kijken of ik het terras kan vegen bij het watertje vandaag. Ik zag dat er een waterlelie bloeide.

Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 03 jul 2021, 12:20

je hebt gelijk Loraine :goedzo
had de phone bij me maar geen bril :gniffel ben ook niet zo handig met dat soort dingen
ben ik thuis bedacht ik me "had het kunnen vergroten " jaja ouderdom begint met gebreken
morgen maar gewoon weer één van de wandelingen waar ik wel de weg weet en de dames fijn los kunnen lopen :run
en zijn regelmatig verschillende routes
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 03 jul 2021, 13:18

@ Jo-Anne
ook daar mooie parkachtige wandelstukjes maar geen idee of de hondjes daar los mogen, heb het wel gedaan
Ientje woont daar idd ergens in de buurt
heb jij een vijvertje in de tuin, ik vind waterlelies zo mooi

Afbeelding

net de hondjes verwend met een gekookt eitje, voor ons zelf natuurlijk ook :gniffel
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 03 jul 2021, 22:03

Nou dat was een hele wandeling :applaus :applaus
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 jul 2021, 11:18

Haha, zo wordt het in ieder geval nooit saai. Voor de hondjes ook wel eens leuk andere geurtjes. Iets te lang, wel een reden om nieuwe schoenen te kopen.

Kelly

Bericht door Kelly » 04 jul 2021, 11:19

Haha jammer dat je haar niet bent tegen gekomen, maar wel leuk ff een andere omgeving toch :cheer
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 06 jul 2021, 12:28

Het had mij kunnen overkomen, ik heb ook totaal geen richtinggevoel. Gelukkig heb je uiteindelijk de weg naar huis wel weer gevonden en een goed idee om die schoenen weg te gooien.

Ientje

Bericht door Ientje » 07 jul 2021, 17:38

Klopt, daar woon ik en daar loop ik iedere ochtend vroeg. Had gekund hoor, ben er altijd tussen 7 en half acht acht uur.
En ja een uur lopen naar de Kvn
En de hondjes mogen op een paar stukjes los, maar Diki loopt ook op de andere stukjes los :surprised
En die ganzen zijn vreselijk, geen eend meer in het heel park. En overal ganzenpoep.

Plaats reactie