De hondjes waren ook van de partij en hebben de tuin goed geinspecteerd.

Zaterdagochtend zijn we met een roedel honden naar het park achter mijn appartement geweest. Deze "wandelgroep" loopt iedere dag met elkaar en af en toe sluiten wij hierbij aan. De honden mogen los in het park en vermaken zich prima met elkaar.

Dit is de bijna 16-jarige Havanezer Mazzel. Toen Max er nog was liepen hij en Max altijd aan het einde van de roedel.

Zondagochtend hebben we een flinke wandeling in de polder gemaakt. Het was in ieder geval toen nog droog.

Over een maand weer walnoten plukken. De bomen hangen vol.

Rond het water is dit herdenkingsbos aangelegd. Nabestaanden kunnen hier ter nagedachtenis aan hun overleden dierbaren een boom planten.

Pepper blij. Hij komt hier zijn grote vriiendin Willo tegen. Willo woont vlak bij ons.

Na de wandeling aan de koffie op mijn balkon. De mannen houden mij gezelschap

Dit was ons weekend in het kort. Het was leuk om te doen. Je gaat anders tegen dingen aankijken. Het Vlinderbos is voor mij zo normaal, maar het is natuurlijk een prachtig initiatief.
Het zou leuk zijn als iemand zich aanmeldt die het volgende weekend voor zijn rekening neemt.
Zo niet, even goede vrienden. Ik zal dan zelf maandelijks een weekendverslagje maken.