Mijn sara pop had zelfs hondjes. De hond van de overburen liep niet meer mee en kwam snuffelen :lol:
Heb nieuwe telefoon gekregen met betere camera, dus Gizmo zal er aan moeten geloven. Als het me gelukt is plaats ik ze.

En hoe voel je je nu "Sara"Yvonne schreef: ↑05 aug 2021, 21:48Mijn grootste nachtmerrie als tiener is werkelijkheid geworden, ik ben gister 50 geworden. Het doet me vrij weinig nu eerlijk gezegd. Je groeit er mee in denk.
Mijn sara pop had zelfs hondjes. De hond van de overburen liep niet meer mee en kwam snuffelen :lol:
Heb nieuwe telefoon gekregen met betere camera, dus Gizmo zal er aan moeten geloven. Als het me gelukt is plaats ik ze.
![]()

Tsja, toevallig valt mijn 50 ste levensjaar tegelijk met een lockdown van 5 keer sporten naar stukken minder. Mijn lijf heeft daar van geleden. Dus ligt niet zozeer aan mijn leeftijd. De kinderen roepen nu continue je bent oud of dat is omdat je 50 bent. Ach tis maar een nummer.Jo-Anne schreef: ↑11 aug 2021, 14:42En hoe voel je je nu "Sara"Yvonne schreef: ↑05 aug 2021, 21:48Mijn grootste nachtmerrie als tiener is werkelijkheid geworden, ik ben gister 50 geworden. Het doet me vrij weinig nu eerlijk gezegd. Je groeit er mee in denk.
![]()
nu je 50 bent geworden
is het leven anders dat vragen ze dan altijd
![]()