Met Lisa is alles goed , ze groeit lekker ze weegt nu al 3,6 kg.
Samen gezellig op de bank
En nu mocht ik eindelijk mee naar binnen , wel met mondkapje !

Ach gossie, Lindi ziet er zielig uit.
Het is het rechter oogje van Lindi
Ik heb cavasan oogzalf gekregen en moet 4 x per dag druppelen.en goed in de gaten houden , hoop dat bet wat verlichting geeft.
Een volwassen cavaliertje is ongeveer tussen 6 en 8kg.Lindi is ietsje zwaarder .
De cavjes bij mij waren rond de 9 kilo , door de dierenarts nooit te zwaar gevondenNoa en Lindi schreef: ↑19 aug 2021, 11:57Een volwassen cavaliertje is ongeveer tussen 6 en 8kg.Lindi is ietsje zwaarder .

Oke top, cavasan werkt heel goed! En is inderdaad niet schadelijk voor beschadigingen. Ik schrok eigenlijk omdat je oogdruppels zei en ik weet dat oogdruppels vaak niet mogen omdat er iets inzit waar zweertjes en beschadigingen erger van worden. En als ze echt hun oog dichtknijpen is er meestal iets meer aan de hand dan alleen geirriteerd.Noa en Lindi schreef: ↑19 aug 2021, 11:54Ik heb cavasan oogzalf gekregen en moet 4 x per dag druppelen.en goed in de gaten houden , hoop dat bet wat verlichting geeft.![]()

Ja het zalven lukt wel , ze vind het niet leuk maar het moet toch gebeuren 4 x per dagKelly schreef: ↑19 aug 2021, 13:11Oke top, cavasan werkt heel goed! En is inderdaad niet schadelijk voor beschadigingen. Ik schrok eigenlijk omdat je oogdruppels zei en ik weet dat oogdruppels vaak niet mogen omdat er iets inzit waar zweertjes en beschadigingen erger van worden. En als ze echt hun oog dichtknijpen is er meestal iets meer aan de hand dan alleen geirriteerd.Noa en Lindi schreef: ↑19 aug 2021, 11:54Ik heb cavasan oogzalf gekregen en moet 4 x per dag druppelen.en goed in de gaten houden , hoop dat bet wat verlichting geeft.![]()
Maar cavasan is zalf en shiva heeft heeel vaak beschadigingen gehad op haar oog en dan werk cavasan erg goed.
Sterkte en succeslaat ze het wel toe dat zalven?

Het lijkt wel ietsje beter te gaan met het oogje van Lindi , ze knijpt het nu niet meer zo dicht.Nog mar even door blijven gaan met het zalfje, ze laat het gelukkig goed toe .
Gelukkig maar dat het zalven helpt.Noa en Lindi schreef: ↑21 aug 2021, 20:29Het lijkt wel ietsje beter te gaan met het oogje van Lindi , ze knijpt het nu niet meer zo dicht.Nog mar even door blijven gaan met het zalfje, ze laat het gelukkig goed toe .![]()