Ben ook lid fb Happy Stones N ieuwegein
Er was bekend gemaakt (zo nu en dan doet de maker dat met aparte stenen ) en nu zou iemand waarschijnlijk het komend weekend stenen wegleggen hier in Galecop
Kom ik gister om 4 uur thuis van rondje met de hondjes schoenen uit plof op de bank en kijk op de phone Ohhh nee , berichtje half uur geleden zijn de stenen verstopt , ik weer schoenen aan en lopen, ppfftt ben op het laatste stukje straat bijna thuis jaaa daar ligt wat tjonge wat een joekel, kom thuis met een rooie kop van het lopen zegt Henk " niks zeker "
Hihi hij wist niet wat ie zag

Na het eten zeg ik ga nog maar een rondje want er is verder nog door niemand gemeld dat ze wat gevonden hebben en ja hoor vind er nog één

Vanmorgen zeg ik tegen de hondjes, sorry jullie moeten eerst mee aan de riem door de wijk speuren Ahhh zielig maar yes weer één, daarna hebben ze nog wel een stukje los gelopen hoor , Kissy ging haar neus achterna, stond een hekje open en daar op het terras stond een katten buiten verblijf, dat rook ze vast, kat zat trouwens binnen voor het raam ,maar er lag ook een groot pluche beest daar en verdorie ze wou toch niet komen en intussen dacht Luna " ik moet daar toch ook maar eens heengaan " ppfffttt gelukkig eindelijk met lokken koekje kwamen ze , jammer dat ik de phone niet bij me had

Intussen heeft een meneer ook laten weten dat hij er 2 heeft gevonden, er zijn er 11 verstopt , zou haast weer gaan lopen maar er moet thuis ook nog wat gedaan worden
Nou genoeg gekletst , fijne dag allemaal