Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Jo-Anne » 25 aug 2021, 16:57

Marga. schreef:
25 aug 2021, 13:51
Hoe gaat het vandaag Jo-Anne? toch maar goed in de gaten houden, een adder kan natuurlijk ook op pad gaan.
Gaat wel Marga de plekken zijn nu pimpelpaars. Dat is zo dat adders op pad gaan maar ik denk dat het te koud was al voor ze :geenidee en zitten echt diep in het fochteloërveen hoor.

Prachtige foto`s Marga geniet er zo van. De vlinders en libelle herken ik nu. Hier gaan er ongeveer 4 vetbollen in 1 dag doorheen en met gemak zouden ze nog wel meer lusten. Ze hebben ook hun jongen gevoerd zo van die bolletjes af. Maar zo mooi vastleggen als jij kan ik (nog) :) niet. Heb ze weleens geteld het record staat op 25 mussen tegelijk op de houder en op het hekje die zaten te wachten.

:super
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 26 aug 2021, 22:43

Pff, er zijn soms dagen die je niet wil meemaken.

Vanmiddag eerst een pintransactie bij de servicebalie van de Jumbo gedaan. Daarna de winkel in voor boodschappen. Kom je bij de kassa pinpas en ID weg. Na vijf stressvolle rondjes Jumbo pinpas en ID aan het begin van de winkel op de grond gevonden.

Zojuist het laatste uitlaatrondje met de doggies gedaan en dan mis ik ineens Twister. Zoeken, roepen en geen Twister. Gelukkig heeft mijn lieve "draak" een penning met mijn telefoonnummer aan zijn tuigje hangen, dus werd ik gebeld dat Twister moederziel alleen aan de andere kant van het park gevonden was door lieve en attente buurtbewoners. en zijn we dus weer compleet

Yvonne

Bericht door Yvonne » 26 aug 2021, 23:39

2 keer in shock op een dag. Gelukkig alles snel goed gekomen.
Je kunt alles gaan blokkeren een heel gedoe, gelukkig hoeft dat nu niet.
En die Twister op avontuur, die heeft niet door dat jij zo 10 jaar ouder bent.

Corrie

Bericht door Corrie » 27 aug 2021, 09:08

Idd zo'n dag moet je niet te vaak meemaken , dat je het gewoon op de grond terug vond zeg,niemand die het gezien heeft en opgepakt heeft, had je het niet bij de service balie laten weten

Ohhh Twister toch , die had zin in een ander rondje, gelukkig opgevangen , hoop dat deze dag relaxter voor je verloopt :blommetje
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 aug 2021, 09:29

Hoop dat jullie lekker hebben geslapen toch :loveheart Pffff zag het helemaal voor me. Stressend zeg. Toch goed hè zo`n penning bij Twister zie je maar weer. :dogpet
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 aug 2021, 09:38

Goeiemorgen allemaal hier in het cafe
Lise hopelijk niet zo`n dag als gisteren tis haast weekend :cheer eerst maar eens een lekker bakkie koffie

Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 27 aug 2021, 10:24

Ook goeiemorgen
Dat is een heel lekker koppie koffie :wave
Hier ook aan de koffie, zo verder strijken en daarna 2e rondje met de hondjes
Het :zun schijnt dus genieten :dogwalk
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 27 aug 2021, 13:43

Dat was een rot dag voor jou Lise maar gelukkig alles goed gekomen
Handig van dat telefoon nummer.
Heeft de ramen gelapt hoop dat het droog blijf als ik de ramen zweem ga het altijd regenen
Was hang buiten te wapperen sta een behoorlijk windje.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 28 aug 2021, 23:17

Zijn er nog leden die "het weekend van" op willen pakken? Beetje jammer, dat dit soort dingen hier niet opgepakt worden. M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor maar het zou zo leuk zijn om het forum wat op te peppen en er wat meer positieve items op te plaatsen. In ieder geval zal ik volgend weekend "het weekend van" op me nemen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 aug 2021, 09:03

Lise schreef:
28 aug 2021, 23:17
M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor
Sorry hier begrijp ik je niet helemaal....je bedoelt hier in het cafe in jou inziens niks mee als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent dat te posten? :geenidee
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2021, 09:55

Lise schreef:
25 aug 2021, 15:00
Zo, Liesje is sinds maandag weer aan het werk. Dit wordt mijn laatste schooljaar. Ik mag op 23 mei 2022 met pensioen en ben daar niet echt blij mee. Ik heb aangegeven dat ik in ieder geval het schooljaar af wil maken en mijn voorkeur is om het kalenderjaar, dus t/m 31-12-2022 af te maken. Ik hoop dat dit gaat lukken, want ben echt zo nog niet aan mijn pensioen toe. Ik vind werken met die jonkies nog helemaal leuk. In mijn achterhoofd speelt wel dat het vanaf juni 2022 klaar is en heb al bedacht dat ik 1x per week bij de vroege vogels ga zwemmen en wil gaan hardlopen en fietsen met de doggies. Dit is een luxe probleem, maar vanaf mijn 18e jaar heb ik altijd gewerkt en ik vind het echt wel een dingetje om na mei 2022 te gaan "genieten" van mijn pensioen.
Het zal zeker wennen worden voor je maar aan de andere kant krijg je ook tijd om leuke dingen te gaan doen.
Ik ben al jaren afgekeurd (astma, en poli artrose met vergroeiingen in de lendenwervels) maar ik geniet iedere seconde van mijn vrijheid. Wel ben ik heel blij met mijn WMO pas, zonder die was ik erg afhankelijk van mijn kinderen geweest en dit is iets wat ik niet wil.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2021, 09:59

Corrie schreef:
25 aug 2021, 15:36
@ Marga
Wat een mooie foto's heb je gemaakt , die laatste prachtig wat een kleuren zit er aan zo'n beestje

Valt idd niet mee onkruid trekken , daarna echt rust inlassen
Klopt libellen hebben mooie kleuren en die veranderen ook nog naarmate het seizoen op zijn einde loopt.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2021, 10:02

Jo-Anne schreef:
25 aug 2021, 16:57
Marga. schreef:
25 aug 2021, 13:51
Hoe gaat het vandaag Jo-Anne? toch maar goed in de gaten houden, een adder kan natuurlijk ook op pad gaan.
Gaat wel Marga de plekken zijn nu pimpelpaars. Dat is zo dat adders op pad gaan maar ik denk dat het te koud was al voor ze :geenidee en zitten echt diep in het fochteloërveen hoor.

Prachtige foto`s Marga geniet er zo van. De vlinders en libelle herken ik nu. Hier gaan er ongeveer 4 vetbollen in 1 dag doorheen en met gemak zouden ze nog wel meer lusten. Ze hebben ook hun jongen gevoerd zo van die bolletjes af. Maar zo mooi vastleggen als jij kan ik (nog) :) niet. Heb ze weleens geteld het record staat op 25 mussen tegelijk op de houder en op het hekje die zaten te wachten.

:super
Leuk is dat hé al die vogeltjes, ze lusten hier ook wel wat maar er komen ook eksters en tortel duiven die wat voer mee eten, ik vind dit leuk maar dan gaat het wel snel.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2021, 10:06

Lise schreef:
26 aug 2021, 22:43
Pff, er zijn soms dagen die je niet wil meemaken.

Vanmiddag eerst een pintransactie bij de servicebalie van de Jumbo gedaan. Daarna de winkel in voor boodschappen. Kom je bij de kassa pinpas en ID weg. Na vijf stressvolle rondjes Jumbo pinpas en ID aan het begin van de winkel op de grond gevonden.

Zojuist het laatste uitlaatrondje met de doggies gedaan en dan mis ik ineens Twister. Zoeken, roepen en geen Twister. Gelukkig heeft mijn lieve "draak" een penning met mijn telefoonnummer aan zijn tuigje hangen, dus werd ik gebeld dat Twister moederziel alleen aan de andere kant van het park gevonden was door lieve en attente buurtbewoners. en zijn we dus weer compleet
O, daar zal ik zo van in de stres schieten, van een vermist hondje ook wel van een kwijtgeraakte pinpas en ID maar één van mijn honden kwijtraken is echt een nachtmerrie van mij. Gelukkig dat Twister door buurtbewoners is gevonden.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 aug 2021, 10:29

Lise schreef:
Zijn er nog leden die "het weekend van" op willen pakken? Beetje jammer, dat dit soort dingen hier niet opgepakt worden. M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor maar het zou zo leuk zijn om het forum wat op te peppen en er wat meer positieve items op te plaatsen. In ieder geval zal ik volgend weekend "het weekend van" op me nemen.
Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 29 aug 2021, 10:35

Zag vandaag een hondje ik moest meteen aan dikki denken
Hier op het forum.
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 29 aug 2021, 10:40

Wat staat het attent :love zag zeker Zyna en Luna voorbij komen :lopen
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 29 aug 2021, 10:59

Was een erg bang hondje.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 aug 2021, 12:00

Ja zag ik al, ook de baasjes :mrgreen: maar lijkt inderdaad op diki hier van het forum ook zo mooi wit.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 29 aug 2021, 13:28

Marga. schreef:
29 aug 2021, 10:29
Lise schreef:
Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.
Tuurlijk is dit forum er ook voor om zorgen en angsten met elkaar te delen. Ik wil ook niemand verplichten om aan het "weekend van" mee te doen. In ieder geval zal ik ieder 1e weekend van de maand, mijn weekend met de mannen met jullie delen :woefwoef . Het zou wel fijn zijn als er dan reacties komen en dan bedoel ik niet alleen reacties van leuke foto's etc. Ik wil echt niemand tegen het hoofd stoten, maar hoop zo dat dit forum een boost krijgt en ook nieuwe leden meer gaan plaatsen en reageren. Als dit forum verjongd kan er misschien in de toekomst ook eens een hondenwandeling gepland worden. Op het vorige forum waren er in het begin regelmatig hondenwandelingen. He was zo leuk om baasjes en honden in het echt te zien. Niet iedereen zit daar natuurlijk op te wachten, vandaar mijn oproep aan nieuwe leden "laat je horen" op dit forum. Een forum kan super leuk zijn, maar je moet er als lid natuurlijk wel een beetje energie in steken.
Zo, dit was dan mijn peptalk :lol: :lol: .

Plaats reactie