hallo weekend

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

hallo weekend

Bericht door Corrie » 28 aug 2021, 09:37

Afbeelding

het weekend weer goed begonnen met uiteraard een flinke wandeling, eerst met wat druppen maar werd gelukkig gauw droog
op een boomstronk bij ingang wielerpark
Afbeelding

Afbeelding

goedemorgen paard, gaf antwoord :lol: toen konden de dames niet achterblijven
Afbeelding
gelijk 2 steentjes verstopt

Afbeelding

Afbeelding
en ook nog 1 gevonden

Afbeelding

veel reigers gezien alleen deze bleef zitten

Afbeelding

de cocker kwam enthousiast naar me toe maar werd gauw afgeleid door baasje (want hihi ik had een lichte broek aan)
en ging lekker balletje halen en brengen

Afbeelding
deze kwamen we ook nog tegen
Afbeelding

hoop dat het droog blijft, ga misschien vanmiddag nog ff winkelen
nu bed opmaken en dan koffie

fijn weekend allemaal
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: hallo weekend

Bericht door Jo-Anne » 28 aug 2021, 15:03

Sprekende paard :lol: Leuke wandeling Corrie ook daar al van die dikke vette slakken. :surprised Hier hebben ze alles verorberd van courgette tot boontje bloemen noem het maar op.

Vind niet dat je de steentjes erg verstopt hoor zie je toch zo :geenidee :gniffel zou dat nou bedacht zijn in Nederland of zou het overgewaaid zijn ergens vandaan.....

:super :cool
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 28 aug 2021, 15:50

Leuke foto`s weer Corrie
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 28 aug 2021, 20:04

@ Jo-Anne
Toch zijn er mensen die er aan voor bij lopen :gniffel vorige week wilde ik er 1 in een holletje leggen , weg steen :lol: dat holletje ging diep de boom in

Het schijnt al heel lang te bestaan maar door corona extra aandacht gekregen , over de hele wereld worden beschilderde steentjes weg gelegd :dance
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 29 aug 2021, 13:38

Corrie, jij bent lekker actief op het forum. Ik weet dat ik dit al eerder gezegd heb, maar nogmaals :goedzo :goedzo .

Je bent nu weer actief met stenen. Helemaal super Corrie. Jij zit in ieder geval niet achter de geraniums :applaus :applaus .

Echt hoor, ik vind dat jij een groot compliment verdient :blommetje :blommetje.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 aug 2021, 14:53

:surprised dank je wel Lise
Doe het gewoon omdat ik het leuk vind en tijd heb
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 aug 2021, 17:22

Corrie, altijd mooie Fotoos, maar die cocker, schitterend getroffen, werkelijk alles flappert rond. En dan toch scherp op de foto. :applaus

Marga.

Bericht door Marga. » 30 aug 2021, 10:23

Wat een mooie foto's (ik ben en blijf toch een hobby fotograaf). Paddenstoelen zal dit het begin van de herfst betekenen, aan het weer te zeggen van wel al is het hier vandaag redelijk weer het zonnetje schijnt zelfs. Toch leuk die beschilderde stenen, hier is die hype inmiddels wel over. Hahaha, drukke honden en lichte broeken niet de juiste combinatie.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 aug 2021, 10:57

Marga. schreef:
30 aug 2021, 10:23
Wat een mooie foto's (ik ben en blijf toch een hobby fotograaf). Paddenstoelen zal dit het begin van de herfst betekenen, aan het weer te zeggen van wel al is het hier vandaag redelijk weer het zonnetje schijnt zelfs. Toch leuk die beschilderde stenen, hier is die hype inmiddels wel over. Hahaha, drukke honden en lichte broeken niet de juiste combinatie.
Marga jij bent een hele goeie "hobby " fotograaf ,je :Foto altijd prachtig , mooi ingezoomd
Ik doe maar wat tijdens de wandelingen :lopen met de phone
Hihi heb vaak hondenpootjes tegen m'n broek , ff laten drogen en daarna de borstel dan kan het wel weer
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 31 aug 2021, 08:40

Corrie schreef:
30 aug 2021, 10:57
Marga. schreef:
30 aug 2021, 10:23
Marga jij bent een hele goeie "hobby " fotograaf ,je :Foto altijd prachtig , mooi ingezoomd
Ik doe maar wat tijdens de wandelingen :lopen met de phone
Hihi heb vaak hondenpootjes tegen m'n broek , ff laten drogen en daarna de borstel dan kan het wel weer
Bedankt. Je maakt ook mooie foto's. Hier heb ik ook regelmatig vuile kleding door de honden of ze springen met vuile pootjes tegen mij aan of ze komen tegen mijn kopje aan bij het koffie drinken waardoor ik nog wel eens knoei. Vooral Lotus heeft veel interesse in er in mijn kopje zit, ze gaat dan met haar neus tegen de onderkant van mijn kopje.

Plaats reactie